Alla inlägg den 21 februari 2017

Av anonym anonym - 21 februari 2017 23:53

på morgonen lämna lilleman och sen hem hann med min andra kopp kaffe också som jagcyroddecjagcintexskullexhinna med men som jag i allafall gjorde.

la en liten snabb makeup också för att jag inte skulle se så trött ut eller.

men det gick bra hos henne och hon förklarade en hel del om tandköttsproblem också 

sen om knep och knåp hur man ska hålla allting rent  också mellan tänderna.

plus att hon kaxigt någon vätska i skrik rosa färg  också som satte sig på tänderna och dom ställen som var riktigt hopplösa att ta hand om också.

men som hon sa till mig den här hygienisten att det är svart på vitt här  då nu är det då tandhygenistcsomxjagcsla gå hos ett par gånger nu innan sista tanden tas ut.

sen kanske nån kontroll igen så får man väl second jag blir kvar som patient där eller om jag det blir upp till Fridhemsplan igen men dom har/är super gullig personal och jätte trevliga också måste jag säga att dom har också .👍

Är verkligen glad att jag bytte till distrikts tandvården och är nog så glad att få det här ordna nu och att få mina tänder må bra igen också. 

Sen på  eftermiddagen så hem och käka lunch eller närmare försöka  plus drack min Ramlösa med mynta/gurk smak aldrig mer säger jag om den i allafall ingen bra kombination alls.

pch sen mötte upp min kompis i stan vid plattan är så glad att jagxharchonom som kompis och hur bra det känns också en som verkligen bryr sig om om min ep och om man har haft ett anfall eller om det är på väg mm så det känns bra tycker Jag inget jag klagar på.

var på inspelningen upp till bevis deltagande Kalle moreus sen lina nånting kände igen henne från nått kommer inte i håg var i från.

och sen mat kockarna Leila och Niklas som var med i detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards