Alla inlägg den 22 februari 2017

Av anonym anonym - 22 februari 2017 23:45

  detta är det som jag beställde hem från hm också angående mina make up produkter 

som jag beställt 2 läpp pennor och 2 eye shadow pen.

så himla fina färger som jag tänkte ha till kryssningen 

plus primer för ögon och en läpp primer.

så grymt fina färger på dessa 4.a produkter måste jag säga att dom är

Av anonym anonym - 22 februari 2017 23:42









på morgonen när jag vakna så vart det snö och fick nästan panik till och med måste jag säga att jag fick är så less på snön nu och nu när det har varors å vackert och underbart väder dom här senaste dagarna så trodde jag att våren äntligen var på väg till detta komm nu gissar på under natten till och med den här större mängden snö än natten innan.

men min dag i dag i dag blev helt helt okey lämna skrutten på dagis och han hade verkligen bråttom också måste jag säga att jag hade.



Sen efter lämna honom upp till Fridhemsplan och Mariebergs bron och hoppa på bussen där eftersom jag ännu en dag skulle till tand hygienisten del 2 kan man väl i stort sätt säga att det är nu så får man se om det blir 2 eller 3 gånger till också.

men jag fick god kännt i allafall måste jag säga när innan jag fick bedövningen och när jag skulle få skölja nån sorts grej som satte sig på tänderna som är skrik rosa men för att ge svart på vitt svart vad som är bra borstat och inte så bra väldigt skött och insåg att det räven sån här sak man måste vara med om för att förstå hur man sköter sina tänder.

och var nånstans som man ska förbättra på också 👍. 

Men sen

 Fick jag också en lektion i såna här stickor med borstar mellan rumsborstsr tror jag att dom heter är inte helt 100 på det eller

som sagt men har för mig att dom heter det och att man kan åter använda dom också men nån dag till.

kag har ju haft problem med dessa för att få in i mellan rummen mellan tänderna tills nu när jag har fått bort en massa tandsten bort slipat så blev det mycket enklare också men ända stället är nog dom främre tänderna som jag kanske behöver en annan variant till mellan rums borste.

och igår hade jag 75% plack på tänderna och i dag var det 15!% sen hon visade hur jag skulle borsta med el tandborste.

men bad henne lite om en lektion i det hela också .

bland annat angående eltandborste var det också och deras borsta som jag nu ska lägga på minnet plus kan vara bra för er om inte eller vet när det är Time för att byta borste.
Det är när borsten blir helt vit för dom här oralb har ju vita och blå strån och det är dom blå som blir vita  och dags att byta ut till en ny borste.


men vart bedövad från 11:00/-16:30 bedövningen i tungan släppte runt 15:00 sakta men säkert.

och lilleman har umgåtts med mig väldigt mycket sen jag hämtade honom och fick väcka honom också han sov ännu när jag hämtade honom.'

Skit väder slask och plask rejäla vatten pölar vid övergångs ställetna också.



det

m

 

nu till det sista kände på min häl och tramp dyna där i på kvälls kvisten blir verkligen nu att köpa fot kräm plus vatten salt som precis är till för fötterna och har ett litet fotspa 1-2 gånger i veckan dom är så förbaskat torra  😱 Och det är ju något som man ser på man ser på min häl också.😱Men ska se till att dom mår till sommaren och sen kolla igenom ballerina skor som passar min fot och passar inte har nog lite med detta och göra man ska ju ha ett litet mellan för alla tår också så klart tror det är 3-4 par ballerina somras passar och haft eller har storlek mindre än vad jag har ska ta och prova detta.men få ordning på trampdynor ska jag i allafall ha så enkelt är det i allafall


















 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards