Direktlänk till inlägg 24 februari 2017

Missade nästan tiden hos psykologen

Av anonym anonym - 24 februari 2017 23:43

när jag vaknade i morse och min pappa hade väckt mig så då Skulle lilleman riva i gardinerna som bara igen så tror att jag när det börjar bli varmare och passa på när jag tvättar fönstren att tvätta gardinerna helt ärligt.

och sen hänga upp dom igen så det står rätt till uppe vid krokarna också .

så det är nog årets projekt i allafall det är en sak som är helt säkert det vet jag har haft dom hängandes sen jag flytta tillbaka hem från sambon efter hans byggolycka som han omkom i 19 november 2012 På våren där köpte jag ett par nya gardiner så på tiden nu att tvätta dom det går som sagt.🙂 

När jag lämnade lilleman på förskolan så då när jag precis skulle börja prata med en av fröknarna som jag själv personligen tycker jag har bäst kontakt med frågade hur jag mådde så var det en av kidsen på lillemans avdelning som rev honom i ansiktet när hon passerade min skrutt.😕

Tur var stog jag ännu brevid när det hände så kunde trösta honom lite innan han sa hej hej manna till mig. 

Tog en kopp kaffe när jag kom hem efter lämna skrutten tog fram min virkning på säng överkastet som jag håller på med och som är nästan klart på längden snart.

vet ej om jag har lagt upp någon bild på detta så men ska ta och göra det så fort jag är klar med detta eller annars att lägga ut det på sängen så får ni se hur mycket jag har kvar nu på längden.

det är ju dubbelt lättare att fortsätta med detta när lilleman sover eller är på förskolan eftersom detta ska vara klart till sommaren har jag tänkt mig eller ska vara har ju inte

Direkt mycket kvar nu precis På detta som sagt tänkte sen virka en vit rand runt det hela när det är klart på längden.🙂

Sen kl halv elva kom min mamms in till mig och sa att jag inte skulle glömma bort psykologen som jag nästan höll på och göra till och med men han någorlunda i tid i allafall utan att stressa i väg som jag var rädd för att jag skulle behöva göra.

samtals ämnen var bra  och plus att vi ringde till överförmyndarnämnden nämnden och precis som förra gången så inget svar hos den som tog hand om detta så att detta ligger stollar det här ärendet.

ganska förbannad i allafall måste jag säga att jag är i allafall går ej att neka till.😡

Tänker ej ge mig inom detta så är det bara  efter att så kallade förvaltarens lögn mot mig och sen ignorerande om det ena till det andra också.😕

Så annars kommer jag skriva ett nytt mail snart igen till plus lägga till att det har gått för långsamt bland annat.

annars kanon väder i dag  har det vart men kallt det har det varit.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards