Alla inlägg den 25 februari 2017

Av anonym anonym - 25 februari 2017 20:45

hade en liten som klättrade upp på mig i morse för att väcka mig och sen komma och musa en liten stund med mig känns som att tryggheten med mig om morgonen har smått börja komma ni hoppas jag.

underbart väder i dag solen har vart framme sen morgonen i stort sött också.

satt och kollade på Pippi som vanligt även om jag önska att han ville variera med Mumin i stället.

Men har ni trogna läsare förslag på enkla lätta serier som passar barn på 2 år så kom med förslag åtminstone för att prova om det är något som min skrutt kanske tycker om.

efter maten som lilleman fick så klädde jag på honom och mig själv också så klart  pyjamas tröja och trosor är nog ingen höjdare vad jag tror i allafall.

men tog en promenaf in till stan min dejt tyckte vi skulle ses och eftersom jag vet att min lilla skrutt brukar somna vid stadshuset så kom jag ned förslag att ses i stan en stund och ta en promenaf tillbaks hem.

som han tyckte var okey också  gjorde upp gamla stan i allafall.'

precis när man var framme vid mötes platsen så fick jag ett sns om att det blev andra planer i stället.

kändes väl inte riktigt kul med tanke på lilleman och samtidigt kändes det lite som att man hade gjort detta i onödan men samtidigt ändå inte solen var ju framme och plus en lång promenad så på det sättet var det ej katastrof.'

lyckades handla mjölk också innan skrutten hann vakna också .

sen kom sms från spock av en tjej som var intresserad av min motions klocka och sen kom det plötsligt ännu ett till fråga om det så får se vad det blir .

är ju bara glad om jag får in extra pengar till kryssningen i allafall och får se vilken av dessa 2 som jag väljer också på spock.

mellon på kvällen var väl typ 3 bidrag som jag tyckte om men ingen favorit i allafall hade väl hoppats på bättre  sen förra veckans mello.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards