Alla inlägg under februari 2017

Bloppis-annons
Av anonym anonym - 10 februari 2017 23:10

Ett par fina mockasiner i bra skick som min son nu har vuxit ur.

I mycket bra skick och använda med måtta.

Barnkläder & Skor, Säljes - Stockholm (Stockholms län)
Pris:    50:-
Telefon:    +46737454506
 
Bloppis-annons
Av anonym anonym - 10 februari 2017 23:07

2 oanvända mobilskal som passar till iphone 6 eller 6s.

Det i guld är det 2 delar en bak/fram sida.

och den andra 1 skal är det i mörk rosa.

båda i fint och bra skick.

40 kr st.

Telefoner, Säljes - Stockholm (Stockholms län)
Pris:    60:-
 
Bloppis-annons
Av anonym anonym - 10 februari 2017 23:03

En komplett bikini som aldrig har blivit använd bara prova.

säljes för fel storlek.

som är storlek 42 som i dom andra bikini över delarna.

Klockor & Accessoarer, Säljes - Stockholm (Stockholms län)
Pris:    60:-
Telefon:    +46737454506
 
Bloppis-annons
Av anonym anonym - 10 februari 2017 23:01

Klockor & Accessoarer, Säljes - Stockholm (Stockholms län)
Pris:    60:-
Telefon:    +46737454506
 
Bloppis-annons
Av anonym anonym - 10 februari 2017 22:59

En vit bikini över del aldrig använd förutom bara prova

i mycket bra skick.

 

Kläder & Skor, Säljes - Stockholm (Stockholms län)
Pris:    60:-
Telefon:    +46737454506
 
Bloppis-annons
Av anonym anonym - 10 februari 2017 22:56

En oavänd bikini över del bara provad en 1 gång

storlek 42.

I bra skick

 

Pris 40 kr

Kläder & Skor, Säljes - Stockholm (Stockholms län)
Pris:    40:-
Telefon:    +46737454506
 
Av anonym anonym - 9 februari 2017 22:00

i dag blev det den här lunchen som har vart efter längtad från min sida har sakna henne mycket plus blivit lite som en extra syster för mig också så klart.🙂

Möttes på det här stället som sist Haga tårtkompani och åt och en jätte god lunch där också blev lite övermätt till och med också .

men berättade mycket om vad som hade hänt här dom senaste veckorna  bland annat om min förvaltare och hur han har beteet sig mot mig med ignorerande som han har och mycket mera. 

men mycket om saker som jag inte har våga ta upp med mina föräldrar för dom blir vara förbannade i stället om man säger ett pip om honom.

sen hörde den här andra killen av sig som jag skulle ha träffa för nån vecka sen men som fick inhibera pga av nån 50 års kalas.

han har samma namn dom den här som går igenom  seperationen nu som jag ännu känner tveksam till om jag verkligen vill smussla och hålla på tills det kommer fram att jag är med i bilden och måste gå till rad/kedjehusen för inga misstankar ska komma fram om man kommer samtidigt med honom.

tycker jag är värd en bättre kille då i såfall visst har barn som vill hitta på saker med min lilleman och mig .

görna en som pratar finska så min lilleman inte glömmer finskan eller.

mrn annars hemma i dag har mam varit i morgon till psykologen och prata också förhoppningsvis att träna också hoppas jag på också . 

Av anonym anonym - 8 februari 2017 23:47

jag var på gymmet vid 12:00  bytte om och körde crosstrainern eller om det är trappmaskin har inte lärt mig riktigt alla dessa namn på dessa.

men jade god energi i allafall precis som den ska vara också så klart 🙂,@ så blev det löpbandet också c:a sista halv timmen ockdå sen var jag klart.

hämtafe lilleman vid kvart i tre ungefär den tiden var det också .

hem tog upp gymm kläderna också och handduken på tork så att det var gjort också så det inte börjar stinka eller precis för det vill jag inte alls.

när jag var på gymmet så kom det sms av dejten som jag träffar också skulle på middag hos honom i dag som jag känner mig ganska tveksam för också.

eller närmare respekt för situationen som han har och sen tanke på grannarna och huden brevid hans hus och rykten om mig kommer undra vem det är också etc etc som jag inte ännu vill utsätta mig för eller precis fick höra att en av grannarna god vän med hans fd.

så på det sättet var det ganska jobbigt helt ärligt men jag gav mig till slut i allafall det gjorde jag.

valde en grekisk sallad eftersom jag tycker att pizza är ingen nyttig mat precis eller.

måste verkligen skärpa mig nu angående nyttigheter men valde en sallad i stället och en grekisk sallad också var så himla längesen som jag åt detta också.

varför jag inte längre tycker om pizza har med att göra att det är onyttigt  bara fett som flytre omkring mycket kolhydrater också plus blev ganska mycket pizza under gradiviteten också men i dag smakar det spunk då valde en grekisk sallad i stället än pizza.

men i morgon så ska jag luncha med min vännina som skämmer bort mig men som min bästa sms kompis sa att såna ska man vara väldigt rädda om dom växer inte direkt på träd.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards