Alla inlägg under mars 2017

Av anonym anonym - 31 mars 2017 23:44




sov hur gott som helst nu i natt en glad lilleman kom in till mig med papps för att väcka mig här också och ville ha biba som är apa .

men klättrade inte upp i sängen denna gång kanske lite blyg har ingen aning alls om detta.

lämna lilleman på förskolan gick hur bra som helst också till och med om man säger så.

ända han ville var att jag skulle följa med honom till sandlådan Sen släppte han mig vinkade och sa hej hej mamma så kunde man lugnt gå där i från också.

hade tänkt mig gymmet i dag men kände att jag inte bara orkade eller hade energi till att gymma i dag men i morgon ska jag det plus att det är 1.a april också känns sjukt. 

Sp vad jag gjorde var då att fortsätta med lapptäcket till väninnans lilleman också  så att jag får detta klart och kan fortsätta  på mina sista rader så det är klart till sommaren och ha med till sommarvillan också.

sen skickade en kompis en bild på en massa rosor till mig också som jag har nu fått här resten av veckan.

så i dag blev det att fortsätta på virkningen till vänninan och sen gå ut en sväng innan man hämta pluppisen hem igen också.





      




  



    

Av anonym anonym - 30 mars 2017 22:15

hemma igen nu efter kryssningen men jag sov som en stock hela natten och till och med snarkade också gjorde jag.😱

Trött är man då men åt frukosten på cafet och den vanliga frukosten som man har och uppskattas också .

vi var i hamn 09:45 och jag var hemma runt halv tolv .

mammsen var ännu i sängen när jag kom hem också berättadexför henne om helsingfors kryssningen och hur den hela hade varit också för den delen.

och hon berättade vad som hade hänt här och farmorn dotter hade gett för namn på sin son som tyvärr fick mig att skratta och som skämt men för er som har detta namn så har jag respekt.

men nu är det här inom våldtäktsmannens familj och namnet var visst Bernhard för mig är det här för gammalt namn är ju nu 2017 och inte 30 talet när det namnet passar in på.

men respekt för er som heter detta har jag i allafall förstår inte bara hur man kan ge ett sånt namn på en bebis  när det är 2017.

dom jag berätta detta för bland annat sonens gudmor trodde det var ett ända skämt precis som min bästa kompis också gjorde .

stackars barn mer än det kan man inte säga i allafall inget namn jag skulle välja i allafall det vet jag.

lilleman var lätt att hämta också sen när det var time för detta också.

 

Av anonym anonym - 29 mars 2017 22:30



  nu är vi i Helsingfors och kände när man kom ner till sjö frukosten att jag har sakna Helsingfors väldigt mycket för det har till 100 % och inte lite eller precis.

sjö frukosten var god och tyckte att köttbulllarna var dubbelt godare om ord på silja serenade än vad dom var på galaxy men måste prova deras granne buffé också  och se hur den är än bara sjöfrukosten.

 såg samtidigt det nya fartyget från tallink och kan inte säga mera än wow det är ett måste i sommar spelar ingen roll om jag skulle åka ensam eller med lilleman men ett måste i allafall så är det i allafall.

men det var kallt i Helsingfors men hade ändå solen framme som pendla lite titt som tätt också .

kompisen stannade ännu kvar i land medan jag gick in tillbaka på båten och för att gå och bada uppe i poolen som jag ej hann göra satte mig på sängen och somnade och sov ungefär en timme totalt.

var ganska illamående också måste jag säga att jag var ett tag och hade hoppas på vego burgaren också.

men som dom ej hade alls nu men där emot hade dom  utökat med marockaner mat i stället  och det är gott att äta också tycker jag.

 Men kaffe och en smörgås fick det bli som lunch på dagen i allafall.

hade mycket kontakt med lilleman på  hit vägen till Helsingfors  och mycket bra kontakt också  👍.

men en väldigt bra och grym show hade dom i allafall måste jag allt säga att dom hade ombord plus att en av sångarna var ju grunt snugga.


           

Av anonym anonym - 28 mars 2017 23:37

Vaknade som vanlig runt halv åtta och förde mitt lilla ? till förskolan innan sa att det var mina föräldrar som lämna/hämtade honom sen i över morgon så hämta jag honom.
Men packade när jag kom hem tog det lugnt .
Tills man hörde ett duns i rummet i brevid så var det mammsen som ramlade när hon vattnade blommorna ??? men det gick bra som tur var.
Men nu sitter man ombord på båten till Helsingfors nosa in våren där.
En grymt bra midnightshow också var det.
Får se hur den är i morgon .

Av anonym anonym - 27 mars 2017 23:25

mammsen väckte mig halv åtta men denna gång ville inte mitt lilla ❤ komma in till mig utan stannade vid dörren eller ingången in till mig så vi började undra vad det handla om eftersom jag inte hade gjort något men han har ju hamna i nån blygfas just nu så att han kan vara väldigt lurig att få kontakt med.

men det lugna sig efter ett tag i allafall men då kom min papps upp så då blev det lite annat i stället.

 Då blev mitt lilla ❤ glad igen och mera social av sig också.👍

jag käkade frukost och lilleman fick lite bröd också som vanligt även om han hade redan fått gröt innan också.

lämna lilleman på förskolan först ville han inte alls släppa mig men sen gick bra och kunde skynda mig hem också hade tänkt mig en till kopp kaffe men där fick jag däckade ihop på sängen och vaknade igen när klockan var runt elva tiden.😱

Men då behöver man allt sova i allafall men en timmes sömn fick jag och det gjorde mig allt gott också för den delen också så klart  till lunch och åt lunch sen gick jag ut för att panta flaskor eller dom sista flaskor axinnanxman börjar på en ny sats med att köpa  hem nya flaskor men denna gång kommer det det bara bli spara utan att göra någon pant i mitten av det hela också.

ångrade att jag jade på mig dunjacka den var för galet varmt så var helt svettig när jag kom hem igen och temperaturen låg på 17-18 grader med andra ord sommar värme så tog på mig min dunväst i stället som var lagom med den tröja jag hade under.

så måste kolla nogrannt vad man ska ha för kläder med sig till Helsingfors kryssningen också så klart.

hämtade IT pengar gjorde jag la det i spar grisen också gjorde jag men har att jag klarar mig såg år det bli lite mera pengarctill nästa gång i stället också .🙂

Men har planera nu ganska bra också hur jag vill ja det också med det jag ska köpa och det är bara till min vännina och sen till lilleman min lilleman ❤ något också får se vad det blir.👍

Lilleman igonerade mig helt och hållet ett tag när jag kom och hämtade honom men sen släppte det så var han glad och lugn av sig igen och lätt att ta gängans om igen också för den delen.

så lite Pippi och sen Mumintrollet en stund också senare.

Av anonym anonym - 26 mars 2017 23:57

väcktes halv åtta med en son som ville ha upp mig ur sängen kunna sno mitt frukost bröd mm som tycker är roligt.😱😕😕

 Men han är ju 2 år och det är ju bara att gilla läget också så klart mitt lilla ❤.

men  morgonen var ju inte den bästa han ville Pippi eller Mumin trollet också.

men jag blev ganska trött så att man somnade till ett par gånger  fram där tv också .

men vakna och sov med och hur mitt lilla ❤ väckte mig lite titt som tätt. Blev faktiskt några bra avsnitt på pippi jag torr jag när man vart i dess som sagt.

men haft en hoppslös med att somna med jämna mellan rum.

och när man måste ha koll på vad han gör hela tiden.

på mitt lilla skrutt ❤🙂.

men sova vaknat har gjort under den perioden när han kollade på tv.'annars.'

sen drygt 2-3 timmars promenad med lillema mmm

Av anonym anonym - 25 mars 2017 23:53

det var riktigt toppen väder i dag  när jag kom upp ur sängen sov lite längre i dag hade ett ep anfall i natt men som tur var så , då fick jag det rätt tidigt så fick sova nu och bra sömn också.

så i dag var jag ganska pigg än vad man brukar vara om det har kommit på morgon kvisten.

bra för den delen också att detta kom innan kryssningen också som jag hade hoppas på också med tanke på kryssningen.

så bara hålla/chansa att det 

Av anonym anonym - 24 mars 2017 22:30

vaknade på bra humör inga smällar  närmare en liten mysis som klättrade upp brevid mig i sängen nu.

vakna av att jag hade lite ont i halsen också 😕 Så det blev ändrade planer på det mesta gymmet så i morgon sen söndag måndag får det bli.

Underbart väder var ganska kytligt när jag var på väg med lilleman till förskolan men i solen var det hur mysigt och fint som helst. 

Virkade lite lappar till filten som jag håller på med som ska till min vännina tillsammans med mina fördra år bok och sen något litet gosedjur Eller snutte filt liknande figur närmare men som jag köper på båten tänkte jag eller ett par tofflor .

min plan det angående presenten . 

Men för min del blev det bara en promenad till Fridhemsplan lämna papper på vårdcentralen där för att få en ny husläkare så att det blev ordnat nångång.

men fönster tvätten blev inte av blir efter gymmet i morgon i stället eller söndag/måndag så får se vilken av dagarna det blir.

på kvällen blev min mage dålig igen så satt inlåst på WC pga lös mage en stund också ganska obehagligt måste jag säga att det var.

men annars så har dagen vart lung lilleman har sett på Pippi mycket och vart väldigt trött när vi kom hem från förskolan.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards