Alla inlägg den 8 mars 2017

Av anonym anonym - 8 mars 2017 23:39

vakande halv åtta i dag med att det var en som försökte klättra upp på mig.

lillen var en aning piggare en liten stund men varade inte länge precis.

 Ville sen upp famnen och lägga sig en stund inget skoj med ont i kroppen som kommer med kämna mellan rum.

men hade visst ätit bättre i idag än i går men febern var detsamma i allafall Pendla fram och tillbaka.

sen var det i dag besök hos dietisten också glömde ju bort henne helt och hållet och det har med alla tandläkar besök att och göra också.

som har gjort detta också .

men nu nästa gång så ska jag komma ihåg detta också .

mem det gick bra och hon berättade att så som jag äter nu så ska jag äta i allafall vare sig mina föräldrar gillar det eller inte och tycker jag i stället äter för mycket som jag inte gör.

skulle gå på zumba med hade för ont i foten av detta.

då det fick vara bättre att vila den än att man anstränger denna för mycket i stället.

jag promenrade till/från dietisten i hemsk snöslask.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards