Alla inlägg den 17 mars 2017

Av anonym anonym - 17 mars 2017 22:45

underbart morgon väder har det vart och mammsen och lilleman väckte mig med att försiktigt slå på mig då vet man att han nu mår bra bara lite hosta och snuva är det ända som han har.

men allt annat har nu försvunnit i allafall och det känns jätte skönt ocksåvar ner till parken med lilleman också  första gången på ungefär en månad var detta också eller kanske till och med två månader sen också.

men nu ska det bli annat i allafall måste jag säga att det ska vara ta honom till parken så ofta det går om det inte blir att träffa nån av mina vänninor så klart som man har prata med nu dom hör sista dagarna .

men annars har dagen varit bra bunkra på min samling med mineral vatten också så jag nu ska fortsätta med tills kryssen blir av också.

systersonen var i plugget sen spelade fotboll också och var vakt till dmåttingar på något mini disco som jag förstog detta också.

var och handla sen med lilleman också gjorde jag  gick ganska snabbt och smidigt i stort sätt också .

sen på kvällen fundera mycket på vad som har hänt den här som dejta mig ett månader som visst låg i skillsmässa också.

inte för att vara taskigt för på något vis så misstänkte jag vissa saker och det som gjorde att jag inte ville ta helt seriöst på allvar också.

tänkte bara  kolla hur läget var och fick ett par ganska fräcka och otrevliga sms tillbaka tyckte jag men i stort sätt har bara sig själv att skylla på också inte mig eftersom jag sa till honom ganska mycket saker också med att inte blanda in mig i det hela har redan vart med om likande historia och tänker inte vara med om igen.

det var visst av hans ex och att dom var tillsammans igen och han sa sist bara dåligt och det inte hade gått bra hon hade rota i nr mm. 

Men sen tänkte jag hör av mig till honom i allafall bara för undersöka läget . 

så kom det ett väldigt otrevlig sms från hans nr att han är ihop med igen med sin sambo igen på ett sätt kanske bra och annat dåligt .

men eftersom jag vet hur situationen har vart så har jag ej tagit honom på allvar med att inleda något seriös ville inte någon mellan hand eller.

kan man säga förutom bara som kompis .

men skrev som sista sms att det var väldigt fegt och lågt att inte säga det själv till mig som stötta honom för ingenting närmare i onödan .

och att han kunde fara åt skogen för att han inte hörde av sig och berätta det själv i stället så att man hajade vad det var frågan om.

så  jag skrev som sista ord detta att du kan hälsa honom hur fegt/lågt det var att inte och efter hur hon har betett sig berätta detta själv stället.

ni behöver inte tycka synd om mig eller något sånt jag ju inte honom så stortcallavar för att leda in något seriöst förhållande eftersom jag inte ville bli inblandad i det hela .

så på det sättet är jag glad att dom är tillbaka om det nu stämmer så klart det vet man ju inte.

men jag är i allafall glad att slutade så här förutom att mitt sista  skickade jag i väg men jag säger vad tycker och tänker som jag nu gjorde också . 

Lovade i allafall att inte höra av mig mera nu och att radera nr så man slipper få skit.

 Det finns bättre killar än såna här i allafall måste jag säga att det gör i allafall även om det brukar ta tid att hitta såna.

men jag ber tyck inte synd om mig för jag är glad att jag inte behöver bekymra mig nu eller behöver känna utnyttjad på något vis.

jag fick ju aldrig känslor för honom eller så men aldrig med såna som ligger i skillsmässa i allafall.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards