Alla inlägg under april 2017

Av anonym anonym - 30 april 2017 23:52

Önskar er en riktigt fin  glada vappen!

en bra dag solen sken var i parken med lilleman en stund också.

varade inte länge med en stund åtminstone ånger rutschvkana och gungade lite.

hem sen käkade lunch och jag ett kokt ägg sen blev det två timmars promenad  på Riddarfjärden med en sovandes lilleman också.

och är glad att jag slapp dennaä dejt också som plötsligt ändra sig till att gå ut såxtog och gjorde en fuling ända sättet kändes det som.säga att sonen hade gjort sig illa och var på sjukan nu.

kändes som det ända val man hade och ingenting annat.

planterade lite chillin på kvällen får se hur det går med dom i år nu fick KU bara två stycken förra året.

så får se hur det går nu med detta då hoppas på det bästa i allafall.

annars en lung dag har det vart också  men känns sjukt att det är Valborg och vad denna månad har rusat i väg också  måste jag säga att det har.

 och i morgon ska jag träffa en kompis på en fika också får se vart det blir och om det är något som är öppet så klart.

vi får se hur det blir 🙂.

Av anonym anonym - 29 april 2017 23:41

denna morgon var mitt ❤️ Lugnt ingen slående som mam annars får varje morgon kom och la sig brevid mig en stund närmare .

och har nu insett att varför han har klättra på bordet och vart eller spelar Pippi Långstrump .

det är det att han vill ha samma mat som mig och det jag äter  så har nu börja fått laga 2 portioner på havregrynsgröt nu.

och med samma tillbehör som jag har annars är det katastrof som sagt också och han vill ej ha om det ej är samma saker.

jag stack till gymmet runt kvart över elva så  man ej behövde stressa i allalafall för det gillar inte jag eller får göra eller i stort sätt inte alls bra med en för ep.

danspasset gick bra och måste säga att jag tycker han är söt/snygg som har detta pass också.🙂

Nya steg och han förlängde tiden också eftersom det var helt nya steg i dom första blocken också.

men vart helt slut sen också var jag också måste jag säga.🙂

Och angående kompisen så hörde han ej av sig överhuvudtaget eftersom jag var inställd på en fika och inte gå ut och dricka  som gjorde att jag backa ut det hela.

hörde ej av mig eller hellre umgås med sonen som haft otur i dag med att ramla slå sig  mot sängkanten och en blomkruka så han blödde i tandköttet 😕.

Men gick bra sen i allafall .

Av anonym anonym - 28 april 2017 22:45

Vet inte hur jag ska göra men kommer till detta senare i inlägget.

en lugn morgon tyckte jag för en gång skull angående mitt lilla ❤️.

och kom o väg med till förskolan också .

hade en ganska extrem träningscvärk så jag fundera vad jag skulle hitta på för att dämpa denna.

så det blev min långa promenad runt riddarfjärden via Karlberg hornbergstrand också.

hann käka mellanmål också som tur var innan man hämtade sitt ❤️.

men på kvälls kvisten kände jag mig tveksam eftersom jag inte riktigt tillhör denna kategori på det sättet.

skulle ha en dejt gjorde upp att ta en fika med för några dagar sen som plötsligt bestämde sig för att vi skulle gå ut .

kände ganska snabbt att denna dejt är ute efter nånting annat än att bara ses lära känna varandra över en fika också .

och det är att sätta sig på någon krog och dricka 😡 Och prata men jag är ju inte riktigt den tjejen som dricker och sen hem till sina päron och alkohol påverkad och ha en 2 årig som inte ska behövase en bakfull mamma och plus inte alls må bra.

som bara dricker en gång i månaden ungefär och då på en kryssning.

för mig är en dejt träffas ta någon kaffe babbla lite under nån timme på dagen och sen får man se vad som händer där ut över men aldrig blanda in alkohol .

specillt med en som har barn på 2 år.😡

under dag tid.🙂

Haft underbart väder precis hela dagen ocg handla varmt också har det vart.

å

Av anonym anonym - 27 april 2017 23:56

         

Gårdagen 2 bilder .   Dagens bild innan zumban

Av anonym anonym - 27 april 2017 23:29

dagen började så där måste jag nog säga att den gjorde överhuvudtaget.

hade tänkt mig min powerwalk runt Riddarfjärden efter lämna lilleman på dagis.

men då skulle vårat kylskåp frostas av? Och att det var jag som skulle få ta hand om detta också då.😕

Insåg att där rök min  powerwalk i stället pga av detta också.

så det blev att sitta och rulla timmarna tills min papps kom hem från gramma också.

men måste säga att jag hela dagen i dag harxtceka angående zumban måste jag säga .

orsaker att det är för avancerat kommer inte hänga med alls i detta trots att man har hållit på med latino steg tidigare.

så har i dag tvekat som bara den det här.

 Efter hämta lilleman  förberett väskan så spelade lite fotboll med lilleman också en stund.🙂

Och titta på babblarna också med honom .

kom till väg till gymmet kände mig smått nervös också angående passet också .

var och cyklade lite innan också och såg min pt min första tanke var att hon kommer fram till mig som sist och frågar hur det går med förvaltaren och detta område men verkade lycka hållas  mig osynlig.

själva passet gick bra och hängde med hyfsat och bättre än vad jag också trodde.

Av anonym anonym - 26 april 2017 23:41

denna dag hade svårt att bestämma om jag skulle ut och gå eller om jag skulle gå till gymmet.

efter att ha lämna lilleman på förskolan inget roligt väder eller vad det måste jag säga.

men blev gymmet körde crosstrainer sen sprang jag en halv timme kombination med styrka för mage /rygg.

solen sken hela dagen men några hagelskur också men skönt att solen ändå var framme i allafall.

mda som stressade mig lite var att henne som pt som jag hade var där trodde hon skulle komma fram till mig men som hon inte gjorde kanske inte såg mig.

Av anonym anonym - 25 april 2017 23:45

vakande i lugn och någorlunda  ro måste jag säga att jag gjorde för en gångs skull också .

regnade i dag också inte lite eller ska visst vara sånt här väder nu veckan vad som sägs i allafall.

som gjort att jag inte har kunna gå på min powerwalks som man annars gjort nu dessa dagar.

hoppas på bättre väder snart också  måste jag säga att jag gör också.

men i dag blev det att träffa sonens gudmor också som jag har sakna mycket också har jag.

eftersom det är sjukstuga här hemma så bestämde jag mig för att ta henne till Fridhemsplan och något café där med tanke på hur alla mår här hemma .

så att hon får något skit hon också som min kompis fick också när han sov över här efter detta attentat som vi allt hadexhärci stan för ett tag sen som vi prata rätt mycket om också.

och mycket bebis snack också har det varit eftersom hon är nu i vecka 14 så har det vart om vagnar och den vagn som jag har till sonen också och om jag vill ha fler barn.

lote såna saker var det på tal om.

men har varit skit väder precis hela dagen i dag har det lite uppehåll på kvällen så en lite promenad kom man ut på i allafall som tur var Hoppas på 2 i morgon igen och på torsdag försöka på mig zumba eller bara kondition på gymmet.

Av anonym anonym - 24 april 2017 23:43

Halloj på er!

i går tog jag en funderare inte på det sättet att jag inte kunde somna ,men tänkte mycket på min vännina och det hon skrivit på fb dom här senaste dagarna som låtit lite som panik dom här dagarna via sonens gudmor som meddelar mig när det pluppar upp något i från henne på den sida som man är medlem på.

så då tog jag mig en tanke Ställare också .

på morgonen sms jag sonens gudmor om att vad hon tyckte att vi skulle träffas presentera dom för varandra som sonens gudmor tyckte lätt bra.

stäldre samma sak angående min vänta också  och då berättade hon om sin osäkerhet om att åka i väg någonstans med lilleman  eftersom hon van att komms med bil.

så lovade henne att komma ut och hämta henne och åka tillsammans in  vet ju hur det var att nä man är mamma första gången.

så detta har jag lova och har förstått hennes oro också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards