Alla inlägg den 2 april 2017

Av anonym anonym - 2 april 2017 23:45

sonen var hyfsat pigg på morgonen och ville bara ha bröd av mig .

men av vek när jag fick höra att han mage inte ännu alls var bra och fick en rejäl utskällning från pappsen också om att jag skulle inte ge detta.

men magsjuka är det som han har fått i allafall feber och diarré är det han har men har inte kräkts i allafall än så länge.

såg en bild på en ambulans på insta son sonens gudmor hade lagt upp och dom trodde att det var stress ont hade ont i övre delen av kroppen men stress som hon har åkt på.😕

Hoppas att det inte påverkade hen som hon har i magen.

tror att det var det sista som hände då i allafall. 

 Underbart strålande väder i dag  varmt och skönt också har det allt varit också riktigt skönt.

så blev 2 promenader i dag .

min vännina hade lagt ut en bild på sig och sin son så skrev till henne att jag och sonen kommer och hälsar på så fort han har blivit frisk  och tar med våra presenter till vänninans lilleman.

der verkligen fram emot att träffa den lilla också.

mått lite illa på kvällen har jag och vart lite skum i magen också har man varit bara jag inte åker på detta elände nu.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards