Alla inlägg den 5 april 2017

Av anonym anonym - 5 april 2017 23:45

   


ingen rolig dag kändes det som för min del tror att jag har börja bli dålig ,trött hela tiden efter jag lämnade lillen la mig på sängen och somnade och sov c:a två timmar.

men hörde inte att luren ringde eller om något sms kom förbi också.

 Så dom ringde mammsen som kom on till mig som såg att jag sov men sa att jag skulle hämta lill skrutten också som jag helt nyvaken också gjorde så han  halv satt på golvet men tog mig i fingret när jag kommit.

men han var väldigt dålig i magen och hade kramper o kroppen också så ingen aning om vad detta handla om och varför.

fick titta lite på Pippi Långstrump också och ända som duger just nu också förctillfälle.

men vad min trötthet koller i från har jag ingen aning alls.

så bokade av danspasset och tog det bara lugnt av resten av dagen också

hoppas tröttheten är bättre i morgon men lillen blir nog hemma imorgon han också.

blev ev kväll promenad också så man piggnade åtminstone .


     

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards