Alla inlägg den 7 april 2017

Av anonym anonym - 7 april 2017 23:43






vilken dag och vet egentligen vad man ska säga eller en dag som var bra men ändå slutade med chock över hela Sthlm .

 min dag började bra och som jag tänkte mig i stort sätt också, tog en promenad på riddarfjärden och slutade med att jag träffade en kille som jag har prata med ett par dagar så vad man kan säga är en snabb dejt nästan.👍

Men väldigt trevlig kille var det stog och pratade lite om det ena till det andra som man skulle kännt varandra länge.

fick plötsligt ett sms av honom som fråga var jag befann mig någonstans.

och jag begrepp ingenting tills jag slog upp på aftonbladet om vad det handla om plus för att jag ville ha reda på vad som hade hänt också så klart.

 Det var en trailer som hade kört rakt in i  Åhléns i stan och 😱😢

kan nog inte säga mera än var är vi på väg "?

så sen 15:00 har vart bänkad framför Aftonbladet och läst och följt timme för timme också.

jag började smått tveka om jag skulle ta en kvälls promenad eller inte.

besluta mig för att ta en runt i fredhäll i snabb takt också .

var proppfullt med människor också precis över och hur dom ska ta sig vem och hur dom skulle göra också .

aldrig sett så folk på tranebergsbron eller västerbron vid denna tid också som när jag var ute på kvälls promenaden.

och min kompis blev drabbad också av det hela eftersom han bor i Arboga.

samma kompis som åker på kryssningarna med mig och jag följer med på tv inspelningar så han fick ta och sova över till slut.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards