Alla inlägg den 10 april 2017

Av anonym anonym - 10 april 2017 23:45

på morgon efter frukosten blev det 2 avsnitt med Pippi Långstrump för att min kära son ❤ ville så då fick han det också.

passade på att göra mig i ordning också så man kom snabbt ut med honom också.

han fick vara hemma en dag extra  för att vara helt på säkra sidan.

blev en promenad ner till rålisparken norrmälarstrand  stadshuset,vid bensinmacken så stog det polisbilar ambulans sjöräddning också var och ända till stadshuset ,min första tanke var att nu är det något annat skit som har hänt med tanke på denna fruktansvärda attentat som vi hade då.

men visa sig vara minnes cermonin för offren och anhöriga som jag förstog detta också.

vädret har ej vart det roligaste eller här växlande molninghet och skurar ☂️☂️🌧☁️☁️☔️☔️☔️.

men lite bilder fick man känns nu som att man har halva denna fruktansvärda attentat som var på bild sen lördagen.

men visst lite tagen var man när man gick där i från hem med lilleman som hade sovandes i vagnen.

väl hemma sen var och handla också ska i morgon lägga ut bilder på detta.

men kom ihåg ej som reklam bara tips och råd.👍

Sen runt 22:30 hörde min förvaltare av sig med dålig bort förklaring som fick mig att gråta en som tror jag är sur det är ej sur jag är närmare besviken och sårad kan man med rätta ord säga.

hoppas att han fatta nu något av det jag skrev tillbaka gråtandes kan bara säga om honom trevlig i början till otrevlig är väldigt känslig angående mig vikt och hälsa.





här dom sista bilderna  från cermonin som jag tog och det är för att hedra dom som blev offer För denna lastbils attentat mot Åhlén och drottninggatan.💙💛💙

     


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards