Direktlänk till inlägg 12 april 2017

Vårstädning och fönster igen promenad pga dåligt väder!

Av anonym anonym - 12 april 2017 23:42

 Snorig som bara den näsan rinner och det bara kliar o näsan hela tiden också.

bara att nu att inse att min pollenallergi har brutit loss trodde först att det var förkylning men det är pollenallergi.

 Eller en kombination kan det också vara svårt det fär men i dag blev det helt andra planer och tänkt mig också för den delen .

men samtidigt lika bra att ha det ordnat som var att tvätta mitt fönster som tog en halv timme och sen blev det som sista att dammasuga men nu är detta gjort var en lättare dammsugningen ska ta och dammsuga under sängen.

men ville ej anstränga mammsen med att be om hjälp eftersom hon är sjuk eller förkyld.

och pappsen var ej hemma just då.

plus att jag har lite beslut ångest samtidigt också en kompis tja har inte ännu träffa den här killen ännu vill bjuda mig på en resa till Helsingfors som jag känner lite så därför han vet bara om min ep men vet inte hur den fungerar eller hur den är hur han ska hantera om jag skulle få ett anfall.

så har fått en lite sms om detta med kryssningen  men måste fundera känns ju inte så väldigt bra precis det här även om det är en gullig tanke som sagt.😱

Vädret i dag har inte vart det bästa  var mulet på morgon  och hoppades på att jag skulle hinna på en promenad innan regnet kom men blev att tvätta fönster men skönt få det gjort också.

sen har det bara regna hela dagen i stort sätt  ville ta en kvälls promenad men regna.

på ett sätt är det bra och känns skönt det regnar det är min pollen allergi som gör detta.

men i morgon blir det promenad i allafall  2 st och sen gå och prata hos psykologen.

men måste börja gå regelbundet på gymmet nu det måste jag och inte bara en gång i veckan som just nu.


 





 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards