Alla inlägg den 13 april 2017

Av anonym anonym - 13 april 2017 23:42

 

önskar er alla läsare en glad påsk även om det kanske inte är det lättaste just nu efter det som hände i fredags.

men vi måste vara starka.

påsk i allafall och fick denna kyckling i present på förskolan av min son trodde först det var en tupp men sen såg jag att det förställde en kyckling efter ett tag men jätte fin är denna i allafall.

och stolt över honom också ❤🐣🐣🐣.

i dag blev det till psykologen och prata  känns ju lite så där vad ska man prata om egentligen sista tiden har mest vart om surgubben som jan nu mera heter min förvaltare och hoppas verkligen på att får sig en tankeställare efter mitt sista sns där jag samtidigt har undersökt hur en förvaltare /godman får göra och inte göra.

för att sätta honom på plats måste samtidigt säga att jag känner mig lite små mobbad av honom pga lite saker men inget jag tar upp här om man säger så.

En kvälls promenad på kvällen blev det också ,har ju vart väldigt kyligt och blåsigt men blev helt vindstilla på kvällen sen i stället.

önskar nu era lös en riktigt fin glad påsk och att den blir som ni harxtänkt er  också. 

Här blir bara Lungt en hemsk allergi har jag och min mamms förkylning precis som pappsen också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards