Alla inlägg den 1 maj 2017

Av anonym anonym - 1 maj 2017 23:33

    

Detta var det blev som jag har ätit alltså lunchen och middagen.

var till hellasgården super goda våfflor var det också tyckte jag att det var jämfört med Lisebergs som nästan som deg klumpar som jag minns dom när jag var till Liseberg runt 2010-2011.

middagen som är bild 2 är en thaigryta med casewnötter med  tofu riktigt gott.


Av anonym anonym - 1 maj 2017 23:16

i dag 1 maj Halloj  vad tog aprilmånad vägen totalt?

Men skönt att nu våren månaden har kommit och att jag lyckades få mitt planterat som jag lika bra kan odla här och vara i Sthlm när man ej trivs i sommarvilla man bara ledsnar av ett par dagar och ha datorn igång för att ha något och göra och härda ut.😕

Alltid samma tjafs enformiga inlägg.

men i dag så träffade jag en kompis som jag sist och första gången träffade samma dag som attentatet var och blev orolig över mig.

så honom träffade jag i dag efter att ha vart i parken med lilleman också.

underbart väder i dag har det varit också och varmt bara hoppas att det håller sig nu också.

men hade trevligt i allafall så det nekar jag inte alls i allafall 🙂

Och det jag valde till fikan var då en kaffe och våfflor det var riktigt gott också.

middagen blev då thaimat från våran kvarters resturang här i kvarteret .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards