Alla inlägg under maj 2017

Av anonym anonym - 15 maj 2017 22:33

Framme nu och anländt sommar villan sen i kl 11:30 i förmiddag.
Vi blev tvungna att åka in till terminalen för att få ordning på det här med bokningen hem och att det blev den 27 maj i stället .
Men hann med en promenad plockade lite blommor för att ha på bordet i huset.
Blev finare väder på dagen i dag.

Av anonym anonym - 14 maj 2017 23:24

Nu är det på silja symphony som jag befinner på till Helsingfors men denna regjulärt och hemma igen den 27/5 igen.
Rätt varmt ute när vi for och umgicks med systersonen en stund prata om lite minnen och första telefonen han fick och dator.
Packade sen också .

Detta fartyg denna gång ???? även om det är mer gamlingar som åker .

Av anonym anonym - 13 maj 2017 23:50

kom hem i dag från Helsingfors kryssningen som man for på.

det jag tänke var att lägga ut lite bilder där i från denna resa och berätta lite hur man hade det på denna resa hade skrivit i går om dom inte har så dålig täckning på båtarna.

men tyvärr vet jag nu att alla bilder kommer hamna hör ovan för och tog 2 video snuttar också hoppas filerna inte blev för stora nu.

 Men resan var kul i allafall det jag blev besviken på var ju att min kompis tyckte att hockeyn var viktigare både dit och tillbaka vägen måste jag säga.

köndes lite som att kompisen tänkte mer på sig själv trodde man skulle ha roligt ihop och inte bara den ena som ska ha roligt.

min kompis tyckte att hockeyn var viktigare och tyvärr alkohol också så jag höll mig undan halva kvällen på hem vägen det blev bara för mycket för mig med drickandet mm.😐 

Varför måste man dricka typ 5 öl och sen bara tänka på sig själv på den punkten.

men men jag höll mig undan sysselsatte mig själv i stället också kände bara att det blev för mycket till slut.

vackert väder  i Helsingfors och någorlunda varmt också.

gick omkring i stan också och sen tog en fika också 🙂

Men frappucino med mocka smak.

Av anonym anonym - 13 maj 2017 00:15

           

Har lite av bilderna har flera som jag ska försöka lägga upp plus 2 videon i morgon.

Av anonym anonym - 10 maj 2017 23:43

vet ej vad man egentligen ska kalla denna dag helt ärligt måste jag säga att det är.

dagen började bra ända sen som man klev upp tills ordet sommarvilla kom på tal.

visst för att göra den kortare version bra att det finns dom här i familjen trivs att vara där men vi andra då som knappt klarar av 4 dagar innan man börjar gnälla över att man vill hem Och finns ingenting att göra där och som till slut gör man bara vill vara framför datorn.

det finns ju inte i den bilden bara dom som trivs och påverkar tjafs i stället än att göra det rättvist och sen 10 dagar också ännu hemskare också.

jag tycker att det är skit jobbigt och vara där helt ärligt också 😕.

det var korta versionen .

men till det positiva  angående dietisten som tyckte allting såg bra ut när jag berätta hur det hade gått planer mm.

Av anonym anonym - 9 maj 2017 22:15






när jag vaknade i morse var det inga smällar alls som jag var rädd för närmare att mitt lilla ❤️ Kom och la sig brevid mig och att lägga täcket över sig eller halva täcket.🙂

Så en liten mys stund med lilleman blev det i allafall  det trodde jag aldrig eftersom han alltid har nocka mig varje dag på morgonen.

En glad mamma i allafall måste jag säga som fick chansen mysa med skrutten en stund.👍

Gick bra att lämna lilleman också som vanligt så det var inga problem.

när man hade egen tiden så skulle jag sonens gudmor och min vännina träffas över en fika men som jag nästan så avbokade  med denna gång var det mens etc etc men men upp till henne så klart kan ju inte tvinga saker precis.

förra gången var det något annat som gjorde att det blev förhinder.

men det blev i allafall en trevliga fika med sonens gudmor vars mage nu jade blivit större sen sist  Men det var en trevlig fika och prata mycket om avvikandet också

om vad det kunde bero på varför och hur det kommer sig att hon gjorde så.

fikan var denna gång på espresso house verkar vara ganska ny öppnat måste jag.

helt plötsligt så kom pt. N som jag hade och sms.a med vet ej som hon såg mig eller inte men fick höra av sonens gudmor att pt.n tjuvkikade lite mig.

annars så dagens väder har vart vidrig haglat och snöa rejält riktigt april väder måste jag säga att  elände till väder med snö tills kvällen sen blev det bättre tills dessa bilder 

     

Av anonym anonym - 8 maj 2017 23:26

denna morgon fick jag 2 par ballerina skor i ansiktet luktade inget vidare eller måste jag säga.

men kände att det var bättre att hålla tyst än att börja skriks och skrämma mitt lilla ❤️

men visst less är man på detta det är jag bara hoppas att detta går över nu i allafall.

så i dag blev det vinter overallen  och vinter mössa för mitt lilla ❤️ Och vinter stövlar kändes verkligen att det behövdes i allafall.

vart tog värmen ? Den jag ville ha kvar och inget en massa hagel

 Så även till psykologen blåste det rejält också över st eriksbeon var det.

samtalet var om finland kände att jag behövde att jag behövde detta.

på kvällen Kom dk falska farforn  så då vi jag in på bodyjam helt anna som jag trodde att det inte.

helt okey pass var det i allafall om tycker ok detta men inte mitt verkligen inte.

Av anonym anonym - 7 maj 2017 22:45

mitt öga såg bättre ut glömde berätta igår att jag fick en allergisk reaktion och gissar på redan på gymmet började smått komma till och med.

försökt dölja med  solglasögon ögon hela dagen också i stort sätt.

i dag skickade jag i väg dunvästen till den här som hade köpt denna vars syster som jag fick ha denna affär med.

än han själv efter det hon har berätta för mig så valde ha denna affär med henne.

men allt gick snabbt också Och smidigt också.

annars.

på kvällskvisten började klia i ögat igen och lite rött.

nån som vart med om detta kanske eller likande kanske ge råd/tips på detta.👍

Var rätt kyligt i dag lite för tunnt på mig också på min och lillemans powerwalk en timmt

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards