Alla inlägg den 26 juni 2017

Av anonym anonym - 26 juni 2017 23:47

Halloj
Inget kul väder i dag måste jag säga att det ej har vart.
Åska på förmiddagen och regn som slog i backen och vart så hela dagen rusa in med lilleman i famnen skrek mammsen men dock inte hörde men rejäl smäll var det .
Lite tjafs eftersom jag hade sett fram emot att komma hem ett par dagar denna vecka också.
Och under kvällen kom hus tomten förbi och hälsa på en stund .
Vi åt middag olika tider.'
Och sen dejten också hörde av sig också vet ej hur vi kom in på detta men det var angående bebisar.
För att ge honom den jag har till lilleman och om det skulle bli en till så visade jag den lillen har nu och den donkey duo/mono varianten blev t o m tvungen o fråga på en barn butik.
Men hittade ett par angående donkey 2 färg till flicka och sen för 2 för både och ska ta och visa dom alternativ som jag tyckte om.
För allt tjafs här så har dagen vart ok
Förutom nyheter om pappsen men går ej in på detaljer här och varför.

Detta är för både pojke/flicka.

Dessa för flicka

Detta för pojke med blått .
Om det är vagn där man ska ha 2 sittdelar o en ligg del blir det nog rosa/blå matchar bra och sen när det blir mer aktuellt men bebis sugen är och man blir det bara mer och för varje gång med från mamma gruppen gravid igen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards