Alla inlägg under juni 2017

Av anonym anonym - 12 juni 2017 22:59

Lilleman blivit förkyld igen ? och mammsen allergi.
Men i dag har det regna exakt hela dagen också.
Vi bestämde oss för att åka till numela och handla.
Och blev nästan rena skämtet för mig också på k citymarket också men vet att detta var denna gång tur är.
Men handla för nästan 70 euro ? men nödvändiga saker så bra hoppas på nu att vi inte åker nu denna vecka i så fall om det skulle behövas .
För alla min pengar gick åt nästan valde till och med att plocka bort det som jag kände bara var onödigt egentligen eftersom jag redan hade detta i kylskåpet.
Men nu blir det att laga av allting som jag har nu och äta så det ej far illa.
Fick sms av denna kille jag träffade för ett par dagar sen hade lite roligt åt detta med tanke på att jag är ute efter en kille som har barn antingen jämnåriga eller lite större i ålder .
Jag visste att denna snubbe ej hade barn och kände att vi ändå ej hade passa varandra inkls att han inte hade barn.
Men pratade om känslor och om det ena till det andra som om man hade vart ihop.
Hallå liksom måste jag säga you talk to a cranky girl så han tog jag inte riktig på allvar eftersom han behandla mig som om man hade vart ihop eller har haft något på gång plus varför söka förhållande om man inte har tid till nånting helt ärlig det begriper jag ingenting av.
Hade i natt haft ett 10 min anfall var redan över när mammsen kom in till mig.

Gårdagens kvälls som

Av anonym anonym - 11 juni 2017 21:00

Vakande runt åtta av mammsen och sonen men var gräns fall att jag somnade om.
Lika mycket pollen i dag som i går så får vara glad att man inte är känslig för gran/tall.
Lilleman har vart ganska grining och verkar vara förkyld igen.
Men ingen feber tur är ? men gudar lite på ont i halsen och snuva.
Blev en promenad med honom och somnade ganska snabbt.
Men vakande ganska snabbt också kändes det som.
Och fick en liten regn skur över oss och som sen kom senare igen men en till räckligt för att inte behöva vattna grönsakerna.?
I morgon kanske till nummela en sväng man får se .
Bastu i kväll skönt

Så ser det ut i tunnan.

Våran sjö är detta också .

Av anonym anonym - 10 juni 2017 23:18

Tog mig en några extra minuters sömn på morgonen.
Fint väder men små kyligt tyvärr mörka moln hela tiden så misstänker regn.
Blev en promenad innan dess fick jag veta att mammsens kusin skulle komma och hälsa på.
Men promenaden var skön tog med mig munktröjan nu också för min rygg skull och sen också axlarna bröst dom punkter jag blir lätt solbränd på.
På grusvägen så då låg den liten huggorm jag såg den ganska snabbt så jag stampade och höll på men den flytta på sig i allafall.
Mammsens kusin o gubbe var och hälsa på också.
Annars en lugn kväll har det var med bastubad också.

Den här lilla skogsmusen kom utan för vårat tvätt ställen vid vår bastu.

Av anonym anonym - 9 juni 2017 22:43

Resan gick bra , och silja serenade .
Mycket människor var det också .
Och åt samma mat som på kryssningen men denna gång var det med färs.
Lilleman fick vara med i ett uppträdande på promenaden , han uppskatta med att se på den och inte vara med så fick krama honom länge.
Sen i dag 10 grader i Helsingfors , lilleman somna i bilen också och sov ungefär 2 timmar.
Men sen får man se hur länge man blir här så packar bara upp det viktigaste plus att jag får väl handla det som jag behöver typ schampoo balsam dusch créme vet jag och body lotionen ny gilette rakhylvel .
Men lämnar annars allt i kabin förutom det viktigaste sakerna.
Inga äckliga skrott än så länge har nu plantera alla mina grönsaker så får se nu om det blir något av allt nästa månad det.
Chillin tar c:a 2 månader om jag minns rätt.
Och sen har jag nu satt in brytbönorna på sina rätta ställen skönt att allt är i jorden nu. ?

Vegeterisk tagine

Up Leon

Så hette Grand opening showen också .
Till er som bara åker precis som jag bara silja.
Och vill veta vad som pågår nu.

Dagens frukost och som är bara ett måste att ha när man vaknar ombord.

Av anonym anonym - 7 juni 2017 23:50

Dagen i dag har vart att det har klia på benen så in bängen .
Lämna lillen på förskolan och sen gett mig av till psykologen på Sabbatsberg sjukhus sen där på till dietisten.
Och själv skulle det börja regna och bara värre och värre så tog mitt beslut att gå dit i väg och hålla mig torr.
Gick bra hos dietisten berättade om mina ben och visa eftersom hon ville se hur dom var.??
Sa att jag borde gå till läkare med detta och bestämde mig för det också.
Gjorde upp att i augusti skulle jag tillbaka och då jävlar ska det vara resultat också .
Men gick till st Eriks vårdcentral för boka tid visa sig att man behövde ringa för detta.?
Annars lugn kväll ha det vart regna halva dagen tills kvällen.

Mycket värre nu än 2 dagar sen.

Översvämning där bussen vänder ?

Av anonym anonym - 6 juni 2017 22:41

När jag gick i dag ut med sonen när vi hade hunnit över rondellen så då kom det en smäll.
Och när jag vände mig om så var det en tjej som hade blivit påkörd av en bil ända som var tur var att det inte var ambulans inblandade så kraftig var den inte men ett par stycken stannade till.
I dag är det Sveriges national dag i dag och höll på med massa förberedelser inför den också när jag var med lilleman till parkleken.
Sen var det hon som skulle köpa min klänning också som jag skulle träffa i dag också dagens planer.
Underbar väder också riktigt skönt väder också.
Köpte i dag en kylväska i morgon 2 klabbar som till hör denna så jag kan transportera mina mat produkter till villan än att köpa allt på en gång förutom en mjölk för det vet jag och mineral vatten.
Underbar väder i dag riktigt sommar värme har det vart också .
Var en sväng till rålisparken också och titta.

Ser fruktansvärt ut och i natt började klia och svullnade upp.
Och klia hela dagen i dag ? har det också gjort.
Jobbigt att inte ännu kunna raka sina ben.
Sorry for that!

Så här såg den ut lagom stor också

Av anonym anonym - 5 juni 2017 23:15

Regnade allt bra när man kom upp i morse ? och ska visst renga nu ett par dagar vad min karta sa.
Så blev lite babblarna och andra barnsånger med lilleman på morgonen annars gått ut med honom en stund.
Hällde ut min kaffe kopp och älsklings mugg också att jag blev arg eftersom dom verkar ha sluta sälja den koppen om inte serenade har den.
Pappsen till ny undersökning i dag för att kolla upp hur det ligger till bara försöka i allafall hoppas på att det inte spridi sig nu.
Promenad runt Riddarfjärden i dag och sen över Västerbron och handla en Ramlösa rabarber & jordgubbe sen en ny smak på daim värst smaken någonsin måste jag var för att lindra förkylningen.
Sen prata lite med dejten i dag också och sa att det var nog bra att man ej sågs i dag.
Och falska farmorn kom i dag men jag höll mig totalt borta sa inte äns hej varför skulle jag det med en som bara betet sig som ett svin och tvång mot mig hatar såna.
Det jag gjorde var hålla mig undan helt och hållet .
Sen kvälls promenad med systersonen behagligt väder.

Min största dröm att åka är Lux kryssning .

Av anonym anonym - 5 juni 2017 00:09

Måste säga att jag hade en trevlig dag.
Blev en dejt till och med lilleman blev tvingen att vara med eftersom det var hans sov tid och mina päron visste ej om denna dejt och ville ej besvära dom eller pga situationen.
Men han var trevlig i allafall huvudsaken det.
Sen när jag kom hem så kände jag av min förkylning ännu mera än i morse.
Så man har nysigt och hållit på.
Men promenad med systersonen blev det. Får se vad jag hittar när satmaran kommer hit i morgon ? och sabba en timme.
Tål inte henne avskyr henne man blir äcklad och det är hennes egna fel hade hon inte tvinga eller ställt krav så kanske det hade var en annan sak men något hon kommer få leva med resten av sitt liv och kommer få höra av mig med jämna mellan rum men det förtjänar hon och det vet ni ju varför om man läser från dag 1 på denna blogg.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards