Alla inlägg den 1 juli 2017

Av anonym anonym - 1 juli 2017 23:05

En sväng till nummela i dag eftersom jag behöver mer kläder hit.
Har ju bara ett par lång byxor och en munk tröja.
Blev en sväng men hitta inget som intressera mig tänkte försöka övertala mammsen att åka till ISO omena nån dag fram över och hm där.?
Besviken på ingen Sthlm resa eller men mamms är lite irriterad över att pappsen inte är kvar på sjukan hade visst hänt något där som jag förstått detta .
Och dejten vet jag inte eller vad jag ska göra med ? inte så förtjust i att man handlar saker åt mig.
Som lyckats med trots att jag sa i från om detta.
Vad gör man om jag inte tycker om dessa överhuvudtaget bara fått se dom på bilder men ingenting mera
Rädd att jag ej kommer att använda dom eller.
Det visar sig störande bara när man sa sakta i backarna.

Bild 1 för rosa

Lite väl mycket

Dom var fina på sitt sätt

Inget som passade mig eller

Lite för skrikigt det också

Var fin färg dom här blåa överdelarna/under delarnarna.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards