Alla inlägg den 6 juli 2017

Av anonym anonym - 6 juli 2017 22:47

Vakna halv tio i dag ? mammsen väckte mig sa att hon skulle i väg och handla också.
Men kom upp klädde på mig gick upp till stora huset åt frukost .
Sen for vi i väg till butiken via lekplatsen först innan så lilleman fick leka av sig lite .
Tror han saknar förskolan också helt ärligt känns så.
Men dålig stämning hela tiden var det.
Sen såg vatten melon honungs melon nät melon blev sugen på att göra en melon sallad också.
Men skulle blivit för dyrt också för den delen också.
Men nån gång bara att det är halvor och inte hela meloner.
Laga veckans mat till mig också och ställde i frysen.
Sen ringde pappsen och sa att han var inlagd på sjukan nu och mammsen berätta för honom vad som hade hänt min syster också.
Så blev att boka båtbiljetter hem silja serenade och a hytt.
Mammsen får lägga ut pengar för mat till mig så ska jag växla till sedlar dom här euron jag har i mynt.
Men känns riktigt gott att få komma hem ett tag hämta ut mitt paket med bikini överdelen och klänningen sen köpa en till likadan dagbok så att man har slippa fuska för att man inte har något och skriva i.
Och själv klart gymmet något jag riktigt längtar efter också som sagt .
Bada bastu på kvällen och tvätta håret också.
Ett sista bastubad denna månad el vecka.

Av anonym anonym - 6 juli 2017 00:18

Ännu en dag som inte vart bra närmare tvärtom.
Dålig stäming en som vägrar inse hur tråkigt man har det här ? .
Sen när en stund kom med att man skulle få åka hem så blev det själv klart bullshit ännu en gång och så får jag skit att det är jag som är det ena till det andra.
Men man lyckas i allafall dölja detta för mitt lilla ?? med tanke på att han ännu förstår.
Saknar umgås med sonens gudmor och min vännina som man nu har gjort upp med flera gånger.
Min tandläkar tid blev sabbad igår och antagligen min psykolog som är viktig för mig eftersom det är med henne som jag pratar med mina problem med och så det ej ska gå ut över andra men som mamms inte tar på allvar bara hittade på nånting om att alla tar paus.
Men tänker inte på att alla är olika och är inte som hon som vill ha paus.
Inom detta .
Och sen anklagar mig för skriva om det som har hänt om familjen .
Varför skulle jag det eftersom det har med familjen och göra.
Om jag säger något så då skriver jag att jag ej går in på detaljer eftersom det är inom familjen.
Och vill ej sprida ut detta.
Så ringde syrran och berätta vad som hade hänt hos henne och tyvärr slutade inget bra.
Han blev omhändertagen av polisen och hon på sjukhus men det är också något som jag inte skriver här för det är inom familjen.
Men jag har nu fått nog av att vara här vill hem nu få ut min nya bikini och köpa ny dagbok från Office ska lägga ut en bild på den i morgon hur modellen ser ut och bladen självklart dom oskrivna bladen.
En dagbok är ju privat som sagt där får man skriva precis allt vad man vill namn på personer utan att behöva byta namnen på personen i fråga på bloggen.
Min blogg handlar om mig och mitt liv med mitt lilla ?? och inte personer omkring som inte har med min blogg och göra som man har kontakt med.
Och svartmålar aldrig några bland annat därför för jag lägger till detta i rubriken i så fall så dock ej blir nått missförstånd.

Fullkornspasta med vegansk soja korv egen påhittad grekisk sallad och curry-mango sås .
Blev gott.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards