Alla inlägg den 19 juli 2017

Av anonym anonym - 19 juli 2017 23:40

Vakna halv nio och meningen var att vi skulle till nummela i dag så fort systersonen vaknade också.
Men det ärendet visade det att hustomten hade ordna plus att vi kunde köpa en cykel av honom också.
Så blev till veikkola i stället handla nya chia frön kokos mjölk kikärtsburgare pulver en av dom nya maträtterna som jag ska och den andra svampsås med antingen bönpasta eller bulgur och quorn bitar.
Så var vi in till gymmet som dom har renovera och flytta ?? större kommer skicka bilder där i från hur det ser nu.
Bastu på kvällen och hopp i sjön och mitt lilla ?? somnade i famnen på mig har vart riktigt mammig i dag måste jag säga.
Sen en film på kvällen med systersonen rekomederar denna war dogs verklighets baserad komedi smått obehaglig i början men var bara för man skulle förstå lite av vad den handla om.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards