Alla inlägg den 20 juli 2017

Av anonym anonym - 20 juli 2017 23:19

Förberedde denna i dag till nästa vecka en av maträtterna.
Självklart tillbehör och sås som jag ska ha till dock ej hamburgare bröd sluta med bröd helt nu.

Smakade på en biff super god. Kommer bli mera av.

Av anonym anonym - 20 juli 2017 23:16

Denna blev det att åka och gymma efter att vi fixade gym kortet igår.
Jag sov riktigt gott i natt också , vädret i dag har tyvärr inte varit det bästa precis eller.? på eftermiddagen sprack det upp så hyfsat blev.
Vi var en timme på gymmet och det första jag upptäckte när vi hade checka in var att jag hade glömt mitt träningslinne i stugan så sport bh och långärmad munk tröja.
Var ganska svettigt så fick ta och ha den öppen för att inte svimma av eller få för varmt.
Cykeln mammsen köpte var helt ok smått otäck eftersom växlarna inte riktig var som dom skulle och sen också foten på cykel när den parkeras var inte eller den bästa måste jag säga.
Sen dopp i sjön efter gymmet och sen efter bastun i kväll .
Och mitt ?? har vart riktigt gosig i dag också trots att han skrämde mig och mammsen när han bara försvann och visa sig vara i våran hustomtes famn men läskigt var det allt i allafall.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards