Alla inlägg den 24 juli 2017

Av anonym anonym - 24 juli 2017 22:18

Super fint väder på morgonen och för middagen också .
Men en glad litet ?? som kom och väckte mig med mammsen.
Blev en stund ner till stranden med dom efter att jag hade gjort mig i ordning.
Var och handla bara det nödvändigaste så klart till mina burgare och pasta sås.
Blev efter det att äta middag och sen där bestämde vi oss för att fixa en av vedhögarna.
Som inte var roligt när vi kom till botten av denna.
Jag såg en orm som visade sig vara koppar orm tur var och sen den andra som min systerson såg var en huggorm har man små barn i närheten får man ta kol på dom .
Så det blev annars och inte för skojs skull närmare för lillemans skull.
Men jag gallskrek i allafall så systersonen och mammsen undra vad det var jag skrek över.
Annars kom mensen i dag men den hade jag räkna med också att den skulle med tanke på efter mitt ep anfall härom natten.
Plus hemskt sötsug också har jag haft i dag också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards