Alla inlägg den 26 juli 2017

Av anonym anonym - 26 juli 2017 23:32

Vakna på bra humör och en glad ?? som skulle följa med mig till dasset men som han fick också.
Sen var det snack om Ikea och jag tankar om esbo som jag och systersonen pratade lite om också .
Frågade till slut mammsen vad som var närmast om det var esbo eller nummela hon sa nummela.
Men då hade systersonen vaknat redan .
Jag behöver ju en extern hårddisk också .
Men blev en cykel tur dit och helt in på k citymarket där dom hade rea med 50% på dom.
Stog med beslut ångest där med tanke på att det var spar pengar från kläderna.
Men köpte i allafall var ju 50 % rea på dom också .
Så åt vi på subway också för att ladda batterierna tillbaka till stugan också.
Mammsen lät dock inte så glad när jag berättade att jag hade lånat i från klädes pengarna.
Men verkade ändå rätt lugn när hon frågade systersonen.
Middag sen baka kakor till mammsen bastu och sen film .
Och min dejt som inte riktigt förstått jag ser vårat sex sms lite för mycket.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards