Alla inlägg den 27 juli 2017

Av anonym anonym - 27 juli 2017 23:01

ett anfall ännu en gång  och detta har hänt sen det här inom familjen som jag inte tänker ta upp eller vad det handlar om förutom att jag kanske kommer så småningom ställa frågor om själva sjukdomen som är så vanlig i dag.

men så less att jag har nu detta var 5-10 i dag.

fint väder när man kom upp också ,var det också så klart.

så i dag blev det gymmet men kände att jag inte hade samma ork och energi som jag annars brukar ha angående gymmet.

men är inte lika taggad när det är för lite människor måste ha ganska mycket omkring mig då också.

Kommer och bli jobbigt från och med lördag men ska då ta och börja cykla och gå promenader.

lite dåligt samvete att man inte har vart ute och gått men mitt lilla

  dessa dagar sen man kom tillbaka men det är mest pga denna skit vagn som vi har här.

men ska nu försöka enga så mycket tid det går till mitt lilla   fokusera på mycket promenader och cykling till innan den 3/8 som är snart och som bara är ett måste.

kollade på vågen också i dag men samtidigt med mensen var detta så 1-2 kg upp men får bort lika fort bort också börjar lugna sig nu i allafall blöder dock inte lika mycket som härom dagen.

Men dessa kg ska jag ha bort dessa dagar i allafall ta och försöka 

åtminstonde.

men en bra stund på gymmet i allafall och med att motions cykel.

så hem bada i sjön också.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards