Direktlänk till inlägg 28 juli 2017

Finland dag 13. Varför

Av anonym anonym - 28 juli 2017 23:32

I dag kändes helt ärligt rätt jobbigt att systersonen skulle åka tillbaka till Sthlm .
Nu kommer det bli samma sak igen sitta här och ha det tråkigt också men lova mig själv att försöka nu gå promenader med lilleman och cykla.
Bara att cykla till veikkola har man ju fått sitt gympass.
Plus att det gymmet stimulerar mig inte på samma sätt som hemma gymmet hemma i stan.
Men blev tjafs i dag mellan mig och mammsen för hon som vanligt inte kan inse hur andra mår bara se sig på sig själv och sina behov över att vara här.
Medan man själv tycker att det är jobbigt till 200 % att vara här och sitta och räkna dagar och tjata på när vi får komma hem?? vill ju umgås med dom 2 mammor som man har kontakt med en som jag inte träffa sen februari i år och när man gjorde upp något så då var det en resa redan bokad och sen hon som tog kontakt med mig på fb skulle ju setts på tisdagen denna vecka med nähe så blev dock inte.?
Saknar dom sen får man inte det ena före det andra eller lite oförskämt mot mig så har i dag vart rätt ledsen.
Men mitt lilla ?? var söt på morgonen som kramade om mig som han aldrig gjort tidigare .
Känns så hemskt att han måste höra mammsen och mitt tjafs när det inte äns är hans fel eller förstår vad det handlar om se sin mamma ledsen.
Vid dessa såna här tillfällen så borde mammsen inse egentligen hur man mår än att stänga in sig och låtsas att det regna i stället .
Som hon tyvärr göra och märks att hon inte äns kan tänka en liten gnutta på mina behov för att allt ska funka.
Och bli rättvist.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards