Alla inlägg under juli 2017

Av anonym anonym - 14 juli 2017 00:19

Här mina bikini från 2015-2017.
Den nyaste är från denna vecka .

Bikini 2017

Bikini 2016

Bikini 2015.
Måste laga knäppet på över delen.
Hoppas det går

Av anonym anonym - 13 juli 2017 23:59

Ännu en dag som slutade med tjafs måste jag säga att det.

jag är en kräsen tjej inom rätt mycket och kommer för bli också så det vet jag.

mem alltid låter allt som mitt fel så fort jag säger något eller gör något och säger i från så klart.

blev tjafs eftersom jag inte tål Viking alls kass under hållning och inge vidare fartyg eller inte direlt

barn vänliga eller är dom eller.

i dag gymmet andra dagen i rad också var det super skönt också var det också som sagt.

men blev där runt 2 timmar också .

men Finland igen och så att man bli skogs tokig Också igen antar jag och gissar på också så klart.

då vet jag fam vad jag gör som sagt .



Av anonym anonym - 12 juli 2017 19:16

    till psykologen i dag och lekte med mitt lilla ❤️ Innan jag gick till sabbatsbergsjukhus.

gick bra och smidigt och riktigt skönt att få prata ut också så klart.

men sen på hemvägen så gick jag in på hm och handla ett linne och en klänning 50 kr st på rean.

så ser dom ut också som jag köpte i dag också.

men annars fick höra att vi skulle åka tillbaka till villan suck jag som verkligen hade räkna med nästa vecka halva planering boka in mig på danspasset mm.

 

Av anonym anonym - 11 juli 2017 22:45

mulet väder när man vakande och blev väckt lite tidigare än vanligt också .

i dag ska jag och lilleman träffa våra nya bekantskap i dag som jag ser fram emot också.

startade en mamma grupp på fb för att få lite nya vänner och nu har en lyckas gå in i denna grupp och bestämde oss för att ses.

 Sen blev en jätte trevlig stund  även om vi lekte med våra ungar på var sitt håll men kommer nog bli bättre när dom känner varandra bättre också.

men vi hade jätte trevligt i allafall och bestämde oss för att ses igen också .

 

Av anonym anonym - 10 juli 2017 23:45

i dag hade jag tänkt mig gymmet och först inplanerat att vi alla skulle hälsa på pappsen.

men sen blev det att jag och systersonen stannade hemma för att det gick inte att gå alla samtidigt.

så blev att jag och systersonen gick senare och promenerade till Karolinska som tog c:a en timme att gå med den kortare gen även.

 

Sen vi var dit blev dit skickade i fel rum först och sen där på till slit kom vi Till rätt stannade där en halv timme ungefär.

Hem vägen tog vi en fika på espresso house riktigt gott också.

sen senare blev det pizza också så min mage reagerade bra på detta också.😱

Och sen på kvällen då blev det ut till fredhällsparken med ❤️ Som plaskade  i vatten pölen.

Av anonym anonym - 9 juli 2017 23:45

  Ett anfall på morgonen så blev inget med gymmet i dag som planerat .
Ville hellre ta det lugnt i stället.
Hälsade på min syster också en sväng.
Och sen där på blev det en dejt med han som tog kontakt med mig i Finland innan midsommaren också.
Men var en trevlig dejt
Och köpte mig en ny bikini till den här vita med svarta prickar nu när dom var på rea.
Så passade jag på nu är det bara min nya dagbok som jag ska köpa så har man ett tag.
Den lekparken med lilleman 2 gånger också. ?
Lägger ut bilden på den i morgon på denna. Och rättar till datumet i morgon.

Av anonym anonym - 8 juli 2017 23:22

Silja serenade var det vi for med hem promenad med lilleman på förmiddagen var tillbaka vid 12:30 ungefär tillbaka när han sov i vagnen.
Men resan hem gick bra i allafall .
Blev väckt med att få en vatten flaska i huvudet.?
Men dagen blev lugn och åkte hälsa på pappsen också inget bra med honom alls men kändes ändå bra att träffa honom.
Träffa min farbror också i dag.
Sen så tog en tjej kontakt med mig på fb som hittade min grupp där som jag hade öppna och som nu ska vi träffas på tisdag känns super bra helt ärligt .
Men det här med dejten är jag osäker på fortfarande.

Av anonym anonym - 6 juli 2017 22:47

Vakna halv tio i dag ? mammsen väckte mig sa att hon skulle i väg och handla också.
Men kom upp klädde på mig gick upp till stora huset åt frukost .
Sen for vi i väg till butiken via lekplatsen först innan så lilleman fick leka av sig lite .
Tror han saknar förskolan också helt ärligt känns så.
Men dålig stämning hela tiden var det.
Sen såg vatten melon honungs melon nät melon blev sugen på att göra en melon sallad också.
Men skulle blivit för dyrt också för den delen också.
Men nån gång bara att det är halvor och inte hela meloner.
Laga veckans mat till mig också och ställde i frysen.
Sen ringde pappsen och sa att han var inlagd på sjukan nu och mammsen berätta för honom vad som hade hänt min syster också.
Så blev att boka båtbiljetter hem silja serenade och a hytt.
Mammsen får lägga ut pengar för mat till mig så ska jag växla till sedlar dom här euron jag har i mynt.
Men känns riktigt gott att få komma hem ett tag hämta ut mitt paket med bikini överdelen och klänningen sen köpa en till likadan dagbok så att man har slippa fuska för att man inte har något och skriva i.
Och själv klart gymmet något jag riktigt längtar efter också som sagt .
Bada bastu på kvällen och tvätta håret också.
Ett sista bastubad denna månad el vecka.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards