Alla inlägg den 26 augusti 2017

Av anonym anonym - 26 augusti 2017 23:42

I morse så var det mitt lilla hjärta som kom och väckte mig.
Så verkar ha blivit lite piggare nu än igår.
Vart på bra humör har han vart men var vid sin lunch sömn som han blev otroligt grinig också.
Tog en promenad med honom och han somnade rätt snabbt också till och med .
Stötte på en av våra grannar som frågade hur vi mådde och såna saker eftersom vi inte har setts till här på ett par veckor .
Men sa bara att vi har haft minnesstund hemma och hänt mycket saker också.
Sen fundera rätt mycket på c.s han är ju gift men vill ändå ha sex med andra tjejer som vilket innebär att han blir otrogen mot sin fru inte kul den dagen när hon kommer på honom eller nån annan bekant .
Vet att han försökte få mig i säng på båten också .
Men klar gjorde för honom i dag att jag ser honom bara som en kompis med tanke på situationen och vill inte bli inblandad i något som kan leda till det andra så ingen lust med det.
Men regn och kallt har vart inne i stort sätt halva dagen i dag.
Jag beställde ett nytt club one kort till mig tappade ju det också ute i skogen
Men ska prova det här digitala nästa gång vi åker.

Tog kontakt med silja i dag och frågade lite om hur det fungerar men kommer försäkerhets skull fråga en gång till innan vi åker härifrån regjulärt också.
Och på tisdag kommer våran granne hemifrån stockholm hit några dagar så får man se om man åker med henne samtidigt och sen åker senare tillbaka och packar ihop allt och nu om man åker så förberedelser på det dom ska slängas och ges bort.
Har var kallt och runt 12-14 väder temperaturen regna med jämna mellan rum och sol mer jämnamellan rum.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards