Alla inlägg den 29 augusti 2017

Av anonym anonym - 29 augusti 2017 23:45

Hade knappt någon röst i morse när jag blev väckt av mammsen och mitt lilla hjärta .
Men ingen Mumin nu i morse som tur var .
Ville leka med sin bil och andra leksaker i stället och ropa på Mimmi också.
I dag så får vi våran bekanta i hit från stort stan men det absolut trevligt ser riktigt fram emot det också.
Trots våra förkylningar här också men jag är den som har kommit lindrigaste undan också .
Får vara tacksam för det i alla fall dom ända gånger som min energi har tagit slut är då när man har somna till i stolen pga min förkylning som man har nu.
Men när vi hämtade våran bekanta från vaanda flygplats så fick jag köpa mig 2 kolsyrade vatten för min hals skull och ha något och dricka också .
Vart törstig hela dagen i dag och knappt någon hunger känsla till och med i dag till och med.
Bastu bad på kvällen våran bekanta höll mig i sällskap men vad händer när vi känner att vi båda är klara.
Hon gick ner före mig sen när jag skulle gå ner så ramla jag.
Var bara min rumpa som jag landa på som tur var men visst ont har man eller lite ömtåligt närmare.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards