Alla inlägg under augusti 2017

Av anonym anonym - 22 augusti 2017 23:40

Vet vad och var jag ska börja helt ärligt.
Man bokar in en kompis som sa för 2 månader sen att det är billigare i augusti som skulle komma till

Av anonym anonym - 21 augusti 2017 22:10

En riktigt sommar i dag trots att min dag började hos tandhygenisten i dag i allafall så blev en cykel tur dit också och hem.
Sen blev ner till lindhagens gatan och lämna cykeln.
Och såg mitt matbord dock vet jag ej vad fötterna till dom är men bordsskivan hitta jag också , men bestämde mig för att lägga ut det på spock ska lägga ut det på bloppis också tror jag .
Dags och spara ihop pengar till Teneriffa nu som fan måste jag säga .
Haft en bedövad käft halva dagen också det är ju start nr 1 igen eller börja om från början skulle jag allt ta och säga att det är.
Sen till fredhällsparken med lilleman så blev jag där med mammsen och lilleman.
Och sen powerwalk på kvällen också riktigt skönt var det också .
Underbar väder hela dagen i dag har det vart också.
Även om man önska att man hade nån o krama om på promenaden också.

Alvikstrand

Av anonym anonym - 21 augusti 2017 01:35

Vakna mellan nio halv tio på morgonen .
Systerdottern åt frukost precis som mammsen. Lilleman och jag.
Dagens planer blev att gå ner till parkleken sen gå och äta glass och sen fortsätta mot stadshuset också här vi hamnade på kaffe.
Så jag mammsen systerdottern tog en kaffe också tog en café latte ? den var suveränt god.
Och i dag första gången som jag provade vegansk glass super god mer än vad förväntningarna vara så klart också .
På kvällen blev det en dejt men känner/ kände säker och också på samtidigt ? plus känner samma både och där får se vad för beslut jag angående honom.
Berätta mer i morgon.

Av anonym anonym - 19 augusti 2017 22:30

Vakande nio i dag men sovit riktigt gott trots mensen man fått också nu.
Och det ösregnade bra också när man klev upp.
Men vi var dit halv elva tiden för en massa olika saker maten och bord tält mm.
Och sen kom sonens gudmor dit och hon är verkligen en klippa för mig måste säga.
Så kändes riktigt gott att hon var med också .
Men vädret sprack upp i allafall och solen var framme hela tiden också varmt och skönt.
Musik stycken som pappsen spelade mycket var med och ett av dom var ganska känsligt för mig också så då kände jag nästan att tårarna började rinna blev väldigt tårögd en låt som har hängt med sen min sista sommar teater föreställning så där den kom i från i början.
Men annars var det jätte trevligt stämnings fullt mm.
Och sen när alla hade gått så då blev det middag också av det som blev kvar av maten.
Så det var en trevlig stund i allafall måste jag säga.
Ungefär det Jag lägger hur får räcka för min del i allafall men en bra dag har det varit och samtidigt kändes det skumt att se min papps i en urna också och bara bilder på honom så det kändes lite konstigt .
Men är nöjd med dagen i allafall det ända jag inte är glad över är att min mens kom och denna gång rätt rejäl också var den.
Sen jag satte in koppar spiralen så har den vart väldigt konstigt måste jag allt ta och säga att den har.
Aldrig vart så kraftig som innan och sen också mensvärken också som är ur jobbigt på sitt sätt .

Av anonym anonym - 18 augusti 2017 23:18

I dag kommer systerdottern och hälsar på under helgen.
Bestämde i går att vi alla skulle ta och möta upp henne vid busarna på st Eriksplan.
Mammsen hade ju lite att ordna i dag också eller närmare små saker var det.
Så vi tog och bestämde oss för en fika i dag och blev i västermalms gallerian .
Sen hem hämta lilleman också i dag var dom bara tre stycken dom flesta hade åkt upp till nästa avdelning så fick liten roligt när en av fröknarna sa att min lilleman var äldst nu på hela avdelningen.
Sen handla hem ost och hushålls papper .
Sen middag och upp en sväng till Fridhemsplan för att köpa frimärke fick post som skulle till min förvaltare .
Plus att jag insåg att jag måste köpa tamponger också till mig nu när röda veckan kom igår tur var hade man en kvar i allafall.
Regna annars i stort sätt hela dagens tills eftermiddagen blev fint väder på kvällen sen.
Duscha tvätta håret raka under armar och ben så att det var gjort och behöver inte tänka på det eller som sagt.
Annars bara en lugn dag har det vart.
Sen i morgon blir det minnes stunden för min pappa som vi ska ha i min farbrors trädgård.?

Av anonym anonym - 16 augusti 2017 23:42


mitt lilla ❤️ Kom in till mig vid  08:00 i morse mem var inte dock många timmars sömn egentligen måste jag säga att det inte var hade haft ett anfall på morgon matten efter c:a 23 dagar mellan rum också Så klart.

men frukosten fick rätt hyfsat snabbt också  angående mitt ❤️.

och det gick väldigt snabbt och att byta kläder på mitt lilla och blöja så det

Denna gång gick det snabbt inte lika mycket luft cykkar som mitt ❤️för det ägor han tycker slsy

Av anonym anonym - 15 augusti 2017 23:28

hade en väldigt morgon pigg ❤️ I morse som som springandes in till mig och sa hej mamma till mig närmare att  var totalt utslagen   Mitt ❤️ Kom ju in halv sju i morse 😱 Annars runt halv åtta. Rti som ❤️ annars gör runt 07:30 -08:00 tiden .

men jag försökte verkligen göra allting för att han skulle somna om en stund i allafall men kom en kvart senare in till då  bestämmde jag mig för att sätta i gång babblarna  så då kröp han i sängen och la sig och tittade lite på så somnade jag om en stund tills mitt ❤️ La sin docka brevid och plus drog upp mig också  så tog mig till hörn rummet blev att jag tog fram tåg banan och tågen då bestämde jag mig för att laga gröt till lilleman som sen fick stå på bordet  så att det fanns till honom när han ville ha det hellre står på bordet än att man lagar i sekund har jag allt insett i allafall .

lämingen på förskolan gick smidigt som med  byta kläder från natt kläder till dag kläder bara blöjan som han skulle bråka med dock  men förvånas svårt lugn var han i allafall mitt ❤️.

sen skull ff komma på besök o dag och jag som är riktigt anit mot henne pga våldtäktsmannen så fick jag verkligen ta och räkna till 100  för att varken ta skicka hemska pt henne håller ju inte direkt käften om jag tycker nått är fel.

 och mycket om våldtäkts mannen dom dock inte tar på allvar.

men en helt okey stund var det också så fick ta och ladda töntigt men tyvärr så jag funkar men lugnt var det i allafall.

annars lugn dag har det vart i allafall måste jag säga.

 

 

 

Av anonym anonym - 14 augusti 2017 23:55

                     

efter cykel

turen är detta.     och detta är min nya klänning

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards