Alla inlägg den 2 september 2017

Av anonym anonym - 2 september 2017 22:46

Vaknade av att det bankande till på väggen så jag ropa Ja och kom in men när det inte hände något så bestämde jag mig för att somna om.
Men sovit riktigt gott i natt gjorde jag också.
I dag var det här 14-15 grader när jag kom upp tillsammans med min lilla gubbe.
Och vår bekanta har vi inte sett röken av i dag förutom en gång.
Hade fått migrän tror det heter så vart säng liggandes hela dagen.
Men tog promenader med lilleman i sovandes tillstånd i vagnen och sen senare när han var vaken.
Och i dag första gången som jag hade hunger känsla t o m morrande mage och ätit min mängd .
Känns som man har ätit som en häst dom här dagarna som förkyld.
Vacker solnedgång på kvällen som jag tog bild på också.
Annars bara av avslappnad kväll.
Och sen boka båtbiljetter hem också från Helsingfors .
Och hemma sen blir det att ordna ett nytt kort sen träna varje dag både på Fridhemsplan & Bromma .
Bli smalare till Teneriffa resan också ska verkligen nu satsa på detta som sagt.
Måste ju ordna nytt kort eftersom jag tappa bankkort/gymkort mobil fodralet i skogen .
Så 2 saker blir det att införskaffa 1 till dagbok på 420 sidor till tenneriffa resan om den jag har nu hinner ta slut.
Och nytt liknande telefodral också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards