Alla inlägg den 23 september 2017

Av anonym anonym - 23 september 2017 23:15

hade mitt ❤️ På morgonen en stund innan jag skulle till gymmet en stund också.

men det höll sig en stund i allafall sen var det Mimmi som gällde så då lagade jag frukost till Mimmi som är momi men mitt ❤️ Säger Mimmi 🙂.

hade smått regna på natten så var väldigt fuktigt också ute märkte jag när jag gick onödigt med dunvästen till och med  .

sen hur svettig som helst när jag hade anländt gymmet sats bromma så. Otions cykel en halv timme passet .

i dag var första blocket nytt så det gjorde att man blev snurrig  men kände igen mig när dom här stegen sen som han ännu hade kvar sen innan sommarn också.

sen hem efter gymmet vi skulle ha fått hit En bekant men kände att hon inte orkade så resande som det har  vart för henne plus att man ändå träffar henne om ett par dagar.

men inget att bli besviken på är mer förstårligt i stället med ta men ses änd c:s vecka ändå så på sättet.

sen på kvällen var jag på spock hittade en fin skötväska ska ge bort i present med lite andra saker också. Tr

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards