Alla inlägg den 25 september 2017

Av anonym anonym - 25 september 2017 23:00

underbart väder i dag  lite smått kyligt på  morgonen när jag lämnade lilleman på förskolan .

lite mulet också just då.

funderade lite om jag skulle ta mig ut till värtan fråga om priserna till november då måste det allt vara en kryssning så är det bara punkt och slut.

sen kom jag på att jag har ju en kompis som bor ute på Lidingö kolla upp vad han gjorde om han ville ta en fika eller ses bara en stund .

så tog for ut till värtan och sen till min kompis som berättade hur jag skulle ta mig dit vilken buss nr mm.

och självklart det klassiska också sen att jag åkte förbi stationen som jag skulle av det är det typiska mig och händer alltid varje gång när jag ska till nya ställen.😳😱

men det slutade bra till slut i allafall.

men var en trevlig stund i allafall rolig att prata och ses sista vi sågs var då 2012 under sambons  begravning .

sen 2013 på en fika/middag.🙂

Men annars lugn dag har det vart Trevligt

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards