Alla inlägg under september 2017

Av anonym anonym - 17 september 2017 23:00

Min höft mådde bättre i dag men sjukt grymt trött var jag i morse också .
Tog hand om mitt hjärta också lekte en stund åt lite banan sen ville han se på Mumin så tänkte ok en liten stund får han väl medan man satt där kändes som med halv öppna ögon gjorde det.
Men var så trött men sen när han började säga gö och sprang ut i köket så stängde jag av Mumin utan protest.
Lagade gröt till honom hällde vatten i kaffe kokaren och ordna frukost till mig samtidigt också.
Men en väldigt lugn morgon har det vart.
Sen ut med hjärtat för att han skulle sova men det var allt ett tack och jag hann gå i stort slut etappen på Karlbergskanalen så då somna han.
Där mötte jag min kusin samtidigt också först kände jag knappt igen henne tog några minuter innan jag såg vem det var.
Men babblade en liten stund gjorde vi ska ses i morgon ändå när Jordsättningen är.
Och haft en vännina som vart på dagskryssning också i dag så hon hörde av sig lite då och då.
Vart sen ut i lekparken med skruttis på kvällen .
Men kändes bra i benen att man har gått.

Av anonym anonym - 16 september 2017 22:45

I dag blev det comeback och dansaerobics i dag yas.
Det gick bra förutom vissa steg men det kommer jag att lära mig det vet jag också inget jag nekar till eller.
Mitt lilla hjärta var super grinig så det hette duga också .
Men så är det i bland .
Underbart väder i dag men hade svin ont i höften underdagen också sovit på något galet sätt också måste jag säga också som sagt.
Så på vägen till gymmet kände jag av detta i höften men dock inte under passet men var väl så uppvärmd och svettig och muskler som jag mjukna upp också.
Men hemma sen började jag Att halta som en galning också .
Annars en lugn kväll hade det vart och inte länge nu tills man ska till tenneriffa och det blir motions simning varje morgon ett par varv som vanligt bara äta nyttigt också ska jag mycket vatten försöka nu hålla mig till frukost mellanmål lunch middag något på kvällen inte varje kväll men om man känner sig hungrig .
Men måste nu verkligen skärpa mig angående motion och mat om man allt nu ska ta och lyckas eller komma en bit på vägen nu.
Lite dåligt samvete att jag inte lyckades få fram bilderna på vagnarna som jag Sist lovade men nu kanske man ta och se.

Så skulle den se monon se ut om ännu lilleman är så pass liten om det kommer
Att behövas en sitt del för honom också.

Alternativ 1 med rosa sufflett

Alternativ 2 med vitt i stället.
Vitt passar ju för både flickor / pojkar.

Av anonym anonym - 15 september 2017 23:45

 

detta är fixing mist som jag handla på så jag handlade på hm i dag och berätttade om kostade 89,90 kr ett helt ok pris tyctt

 

paletten jag köpte har jag en med liknande med väldig jordnära färger tyckte jag och det som jag tycker om verkligen och som passar mig till 100 och kommer alltid att göra  här är i allafall bilden på paletten och färger.

denna kostade  95 kronor och var värt tyckte jag att det var.

och detta köpte jag på öob.

 

mer uppdatering av make up kommer vet ej när ännu så kan ej lova något datum/månad.

men så småningom kanske hittar nån likande 

 

 

 

Av anonym anonym - 15 september 2017 22:30

vakna halv nio i dag men kände att jag ändå var på väg att vakna i allafall om man säger så.

i dag skulle /ska det här mötet vara som jag bara tyckt eller har haft panik för helt ärligt .

men eftersom lilleman var hemma så för att förskolan då var stånd så hade inget annat var ner till rålis parken med mitt ❤️ Där han springa av sig och hem vägen somnade så jag och mammsen valde att han skulle sova tills han vakna sig.

vädret har vart blandat i dag också en stunden sol till bestämde mig för att gå upp till fridhemplan in på banken dess till öob köpa en make up palette och in på hm för en face mist.

dock det ända Att jag inte kommer via upp med vilka företag för respekt och hänsyn till dom så därför jag inte gör det.👍

Ordet respekt plus att inte bli avspärrad fram över.

lägger bilderna i ett eget inlägg i s

Av anonym anonym - 14 september 2017 20:30


 
 
  Grymt duktiga alla artister var dessa.

Av anonym anonym - 14 september 2017 20:22

Resan hem gick bra och var väldigt trevlig ingen skum lastbilschaffis som till Helsingfors för c:a 14 dagar sen.
För utom att mammsen blev lite sjösjuk.
Laddade in några videon så hoppas att det fungerar.
Men en bild hoppas jag på också ska fungera på det här sättet .
Bra uppträdande har det vart också måste jag säga en sibirisk grupp denna gång var det.
Och sen funderar jag på att byta blogg namn på denna blogg som nån uppdatering på det hela om det går så klart hoppas det vill inte ta bort en blogg bara för ett nytt namn.
Ska fundera lite på detta som sagt så åter kommer jag .

Över finska viken tog jag denna igår .

Av anonym anonym - 12 september 2017 23:43

Vakande till av att det ösregna på morgon nästan som skyfall helt ärligt .
Detta pågick ända till halv tio på ett ungefär.
Mammsen väckte mig halv nio så jag och mitt hjärta gick upp till huset och laga frukost hans gröt och sen min frukost.
Och lite Mumin på detta också så klart också som är väldigt viktigt också för mitt hjärta.
Jag tog och dammsög städa hela huset kändes det som också men var riktigt skönt få det gjort tagit av skor ute på verandan än inom hus.
Och nu till det som jag är så grymt trött på och som Inte eller killa förstår i allafall många av dom tyvärr.
Det är ordet sex varför är alltid detta nr i deras värld vad tror dom att dom får ut av det med att bara prata om detta som att det inte räcker med att jag i från förra veckan angående om detta.
Detta imponerar mig det inte alls på närmare tvärt om säger i från och ledsnar .
Man berättar typ allt om sig själv nästan i alla dock inte intima delen så länge man inte känner varandra och kanske tagit nästa steg .
Skicka naken bilder eller halvt naken bilder på sig varför?
Annars tagit promenad med hjärtat tills han sov sen börja planera packningen och det som man ska ha på sig mm.
Sen var hustomten här en sväng stänga av vattnet .
Sen middag sen gick vi till hus tomten och lämna blommor som inte kan vara kvar här.
Sista bastubadet och tvätta håret.

Av anonym anonym - 11 september 2017 23:06

Underbar dag i dag solen var framme och varmt.
Mensvärken var dock inte så hemsk som den förra perioden.
Blev en liten promenad med lilla hjärtat och fick när en koppar orm låg på vägen och rörde sig .
Sen ut skogen och plockade soppar av olika slag.ä Karl Johan svamp till brunsopp delikatesser med andra ord.
Men detta blev till middag i dag underbart väder och tyvärr bli sämre igen.
Tog bilder men får lägga in det via datorn verkar det som dåligt när det står att man kan sätta in bilder i lägg till bild. Morrar

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards