Alla inlägg den 8 oktober 2017

Av anonym anonym - 8 oktober 2017 22:56

I morse när jag var på gränsen att vakna så hörde jag ett högt hej mamma hade haft en sån konstig dröm igen så .
Så kom det efter några minuter en som la sig brevid mig o la huvudet på min arm som var mitt lilla hjärta man blir så varm i kroppen av detta också när sånt inträffar också.
Men vi kom ut vid halv tio tiden och gick till den större lekplatsen .
Sen senare kom mamma mötte upp oss med att mötas vid stranden.
Så var på stranden runt en till två timmar sen tillbaka till lägenheten.
Ut och käka lunch jag valde en tonfisk sallad medan mammsen fick vänta på sin sallad för att servitören hade missförstått oss eller mamma tog evigheter att få sin sallad
Sen när vi var på väg tillbaka så vakande mitt hjärta på gott humör.
Och sen när vi var tillbaka i lägenheten så bestämde jag mig för att gå och bada och i dag blev det 340 sim tag.
Sen kvällsmat efter det och sen bara en lugn kväll har det varit.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards