Alla inlägg den 28 oktober 2017

Av anonym anonym - 28 oktober 2017 22:23

  häftig med dessa grottor som finns här i bergen såg dessa i dag men lite otäckt är det ju när mammsen berättar att det finns människor som bor i såna också det tyckte jag var lite obehagligt också.

Av anonym anonym - 28 oktober 2017 22:12

nu är det kalima här igen på tenneriffa eller kanariska öarna närmare.

i dag började dagen Rätt molningt  men sen kom solen mer och mer fram också så var ganska hett också .

men blev i dag promenad bara gå omkring tog en frappelatte också .

när man kommer hem sen så blir det nån kombo av vegansk vecka med bara grönsaker och frukt tills man ska på kryssningen så klart också .

mitt hjärta har inte haft nån dags sömn i dag så dagarna blev lite annorlunda på den punkten också.

har bland annat suttit och läst om Teneriffa som i från början var 3 öar tills första vulkan utbrottet lkom och el pico Teide och nu teode kom i utbrott.

måste säga att jag verkligen tycker att det var intressant och att på listan av dom 16 farligaste vulkaneRNA också hade jag ingen aning om eller tills nu.

visst lite skrämmande det här med la Palma och när den kan rasa ihop också.

men är grymt fascinerad av dessa öar och gran canaria är det som har 2 vulkaner en som lagt av och en som är vid liv ännu och hur hur den kan vakna till när som helst.

men annars bara vart en lugn dag och inget annat  sen får man se vad som händer i morgon förutom att jag ska köpa presenten till sonens gudmor kommer lägga upp bild på Den plus ett uppladdningsbar platta för mobilen också så är det klart för denna gång också. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards