Alla inlägg den 30 oktober 2017

Av anonym anonym - 30 oktober 2017 18:30

  

  

halloj!

sista dagen här i dag känns jobbigt helt ärligt trivs så bra här och man börjar känna sig hemma mer och mer också.

trodde det inte skulle vara så jobbigt som det är eller men kommer fler gånger så får man tänka också.

i dag blev det sista gången till salt vatten poolerna också dör man slappa en stund innan mammsen skulle klippa eleker rätta till några saker också.

var i dag 39 grader varmt och hel  var också.

och mitt lilla hjärta hade varit ett busfrö på morgonen också men lugna sig senare också.

vid salt vatten poolerna i dag så var det en liten kille jag gissar på kanske 5-6 år gamal som hade en badleksak som är vatten pistol som han skulle sikta på mitt hjärta så att han inte vågade vara i närheten av denna unge började springa tillbaks till våra platser och stor grät när han när han kom närmare.

och föräldrarna ingreoy.

så jag blev en aning förbannaf men när föräldrar intre vad deras barn gör vid gemensamt barnpool 😡 respektlöst.

och nu som på att inte ha på sitt barn.

men senare så var vi på lunch med våran bekanta och var en 3 middags meny det och handla om torr vi då överkokt men salladen till förätt god iafalltr

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards