Alla inlägg den 31 oktober 2017

Av anonym anonym - 31 oktober 2017 12:00

nu är vi på flyget på från Teneriffa vemodigt som bara den men samtidigt skönt men enkom för lilleman skull för det mesta ska jag allt ta och säga att det är.

jag hade nog stanna längre i allafall måste jag säga trivs så bra där och man börjar känna sig hemma där också så klart.

men det som det blir skönt till är att få komma igång med gymmet igen och verkligen ta nu viliten på allvar också  och lite andra saker men det berättar jag senar när jag har fått ordning på allt också landa lite i från resan också.

men har nu cirka 4 timmar kvar tills man kommer till Arlanda air port där min farbror hämtar oss.

när vi checkade ut från hotellet mammsen hade åkt ner med alla saker och sen hämta mig och ❤️ I lägenheten och när vi kommer till hissen och dörrarna öppnades så står det två personer där som också ska checka ut från hotellet och när mammsen sa att antingen kunde jag och ❤️ Åka ner eller hon så tar vi den andra hissen men det passade inte dom sa genast att hissen var full och att det inte gick  hur kan en hiss vara full när det är 2 personer  i den med 2 små resväskor som dom hade mellan sig.

ha mage att neka att vi skulle komma in höra att vi prata Finland svenska antingen är dom rasister eller annars att dom inte tål barn alls det var min första tanke när dom beteede sig så här oförskämt och samtidigt på ett väldigt otrevligt sätt också tyckte jag.

såg dom sen på flygplatsen också lika otrevliga mot  andra där också och åkte fast i säkerhets kontrollen också.

tyckte att det bara var rätt åt dom helt ärligt med tanke på hur dom betede/beter sig mot andra.

men skriver mer i morgon nu är det ju bara flyg som gäller.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards