Alla inlägg den 3 november 2017

Av anonym anonym - 3 november 2017 23:59

vaknade lite tidigare än vanligt i dag och brukar göra också.

jag är fortfarande lite öm i kroppen och lite utmattad efter den här lilla magsjukan eller vad det nu kan ha vart.

men har dock inte kräkts något mera nu i allafall och maten eller jag har ätit har jag fått behålla nu också.

så bättrings vägen är jag på får hur det blir med dansen i morgon.

i dag lämnade jag ❤️ På dagis igen och var hur lugn och glad som helst något som var det viktiga att få med sig trodde jag var hans kanin som ❤️ Alltid har vela ha med sig men i dag var det fotbollen som är köpt på Teneriffa som skulle med och hem sen igen.

här det blivit en vila i dag sen jag kom hem efter lämna mitt ❤️.

så slappade på sängen och  lyssnade på musik och fixa några till låtar på telefonen som jag vill ha 👍.

vi bestämde i dag att vi skulle åka ut till danderydskurka och lämna ett ljus på familjegraven där pappsen ligger i så dagens planer var bara fara dit men blev det lung dag hemma iallafall och vestämde oss att åka dit i morgon istället .

Av anonym anonym - 3 november 2017 23:30

        varför? Ska det inte vara halloween först innan julen kommer det trodde jag i allafall men detta är ett skämt dör mig med närmare ord det är det inget att neka till.

såg små saker i Spanien men det här går ju över gränsen helt ärligt!

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards