Alla inlägg den 5 november 2017

Av anonym anonym - 5 november 2017 23:30

  bild i från promenaden till citygross och på väg upp till tranebergsbron också är detta också.

men riktiga härliga fina höst färger i skiftande nyanser från träd till träd.

Av anonym anonym - 5 november 2017 23:15

min stackars mamms kom in till mig i morse med mitt lilla ❤️ Och sa att jag måste ta honom hon mådde inte bra hade som kräkts men hon hade tyvärr fått oturen värre med att kräkas än vad jag hade som sagt så vi fick ställa in lite saker som skulle göras i dag och kommer förbli tills att hon är frisk får se hur många dagar detta tar är ju inte direkt själv ännu helt topp form eller och känns att jag fortfarande är lite matt.

men tig min utmaning i dag med att gå till citygross med ❤️ När han skulle sova och hade sin sov tid också.

sp ❤️ Somnade nästa på en gång och tog och promenerade med honom till citygross vid Bromma flygplats i allafall nästan granne med dom kan man nog mer säga att det är.

vi gick runt 11:00 hemmi från och sen till citygross  i den tant som jag kände att jag orkade fick ta med mig äpple och flapjack som  lunch/mellanmål nu .

men gjorde detta när ❤️ Hade somna skulle annars aldrig få ha ätit detta utan mitt lilla ❤️ Som skulle ha det.

en mulen dag har det vart men rätt varm har denna kändes att jag tog på mig lite för mycket med mitt ❤️ Hade på sig precis lagom tur var.

men promenaden gick bra och hittade på en gång utan att gå en massa omvägar  när jag då sist gick men då var bara hem hur jag hittade denna och hur lätt som helst var det också tyckte jag.

och hemvägen så gick jag via abrahamsberg Alvik Kristineberg tills vi var hemma igen så lagade mat till honom fiskpinnar med stekt potatis som åts med god aptit .

men blev ännu en runda till butiken och handla gröt åt ❤️ Och sen mellanrumsborstar i ännu en till färg fått lite problem med att föra in mellan framtänderna i under käken.

men det här ju våldtäktsmannens fel som sagt att mina tänder har blivit så som dom är.

men ska be min tandhygenist i morgon att undersöka eller putsa så att jag får det lättare att putsa där också.

men jag har verkligen sen sista gången jag var dit verkligen skött mina tänder och tandkött varje kväll och sköljer med munsköljet morgon/kväll också . 

Bara nervös för nästa steg inom detta projekt som sagt och vad som komma skall också.

men men på kvällen så var det gröt som skulle handlas passade på då att köpa ett paket till mellan rums borste men i blå den här gången.

vid mat avdelningen för barn så hade dom flytta lite omkring och babblarna låg på ett helt annat ställe.

och som mitt ❤️ Upptäckte och meddela strängt med tecken att det var bobbo som han allt skulle ha.

och sen hämtade jag lite saker på planet där maten är och en mineral vatten som jag satte i mugghållaren.

men betalade det gröten mellanrums borstarna  och bobbi babbalre också men själv klart det som jag hade i mugghållaren och kom på detta när vi nästan redan kommit hem.

och det andra jag hade glömt köpa var havregryns gröt till mig kom jag också på hemma sen också.

kollade sen på min hälsa app och km som jag hade gått i dag som var  10,8 km och 18 737 steg också.

så funderar på om jag nu ska starta en ny kategori för att uppdatera km steg och andra aktiviteter som har med vint nedgången att göra själv klart.

för nu ska jag ner i vikt på punkt och slut Vill inte se ut som fläskberg snygg kropp och orka kunna leka/jaga mitt ❤️ Utan en massa breaks som sagt.

kom i håg jag vet att det finns sjukdomar som påVerkar vikten och dom har jag respekt för  men dock dom som inte bryr sig om sin hälsa bara proppar i sig dom förstår jag mig dock inte alls på som sagt .

annars har kvällen vart lung och bra ❤️ Var överlycklig för babblaren och figuren bobbo han sa riktigt högt i butiken efter den var betalad hej bobbo och krama den och pussa den också så han som hade vart i kön före mig hade lite roligt och sa att hans barn var precis likadana när dom fick sina figurer på babblarna .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards