Alla inlägg den 7 november 2017

Av anonym anonym - 7 november 2017 23:45

  köpte i dag nytt ansiktsvatten Niveas nya 3-1 fundera på det länge också så passade på i dag.

men efter att jag hade putsa ansiktet på en pads så ser man egentligen hur skitig hyn kan bli bara över en dag  det är obehagligt  måste jag säga att det var.

men själva produkten var bra i allafall så det klagar jag dock inte på alls. 

Av anonym anonym - 7 november 2017 22:45

kom upp lite tidigare ä 3 morgonen i rad var detta och det gick bra också förutom att mitt ❤️ Bara ville ha äpple i stället och bröd också så klart.

men gick bra att klä på honom kläder och ytterkläder o ta honom till förskolan mitt lilla ❤️.

jag hann med en kopp kaffe sen skulle jag i väg till psykologen lagade frukosten till mammsen och gick med powerwalk till Sabbatsbergs sjukhus där jag har psykologen .

mötte en gammal klasskompis på Fridhemsplan också vi vinka till varandra mer än det var det inte.

Men var prick 11:00 på sabbatsbergssjukhus och då visade det sig att jag hade gått dit i onödan och att det var i morgon som jag skulle gå dit.😬

så det var bara att vända hem efter en stund och att pulsen hade gått ner lite också.

så ringde mammsen och sa att jag var på väg hem nu och att jag hade missförstått dag också.

men kände på mig ändå att det var något som inte stämde slutade med att jag tog upp kalendern för att undersöka vad det var frågan om  så att man inte missa igen.

var dietisten kl 13:00 som jag skulle till  så hem och käka munch  och sen till dietisten också.

men nu var hon lite försenad i stället men gjorde mig ingenting  jag kunde i allafall sitta och koppla av tills hon kom.

fick veta att hon skulle sluta som kändes lite jobbigt måste jag säga att det kändes men vem vet hur den nya är sen i stället kan vara bättre och kan vara sämre man vet aldrig.

men var hemma till halv tre i allafall och sen lite efter kvart i tre så hämtade jag mitt ❤️ Han var glad och höll på med en bild till mig också som vi fick med oss hem .

sen senare kom fbf och tramsa en och en halv timme tyvärr så ser man hur hon låtsas.

och på fb hade en vännina till mig vart med om en krock som genast gjorde mig orolig så tog kontakt med henne och höra hur läget var och att hon var helt ok  Som hon var också.

vill ju inte direkt picka eller något sånt men en annan vännina som jag pratade med hade sett meddelandet på fb och kände lite som att hon gick till attack mot min vännina bara för hon har adhd och sen också för att hon ska göra det ena till det andra .

lite jobbigt för mig det är det när man får höra saker om sin vän.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards