Alla inlägg den 16 november 2017

Av anonym anonym - 16 november 2017 23:45

i dag är det då den 16 november med andra ord kryssning i morgon.

och med då varande sambos bästa kompis också, när jag åkte med min ordinarie kompis så efter grand opening gick direkt nästan och la sig  i stället som gjorde att jag kände kul resesällskap om man går och lägger direkt efter det.

vill ju ha nån som är typ sällskap och social av sig och inte tråkig i stället som bland annat sagt ja till att följa med till villan men sen ballar ur i sista sekund.

så blev rätt besviken så nu får det vara med denna fråga ett tag i mina ögon också.

mitt ❤️ Var ganska grinig i morse ännu en gång men det har med såret i näsan som han har Och ska klia på nästan hela tiden också så börjar det blöda och göra ont.

 så är det bara hittade till och med mått bandet så tog måtten på mig och skrev upp resultatet på ska börja lägga in det som kategori också här så man dock inte blandar ihop allt .

annars har det inte hänt så mycket duschade tvätta håret och lite spa också hade jag måla om naglarna också.

och på vägen till gymmet så såg jag sambons lastbil som han hade då innan dom beställde den nya bilen åt honom.

och det var också väldigt smärtsamt samtidigt också att se denna röda med samma logotype och reg nr många minnen som dock kom fram våran första intima stund där efter hade hämta  mig från syrran för att skjutsa hem mig innan det blev så att vi flytta ihop gillade inte att jag åkte hem själv när det var mörkt ute Och frågade mig om jag ångrade den intima stunden som jag inte gjorde alls .

och alla resor där han skulle montera/Stom resa / resa hus runt om i landet såna minnen som då kom fram när jag såg den.

och själv klart hur mycket jag saknar honom och aldrig nån som jag någonsin kommer att få tillbaka alls.

även om jag träffar en ny så kommer han aldrig kunna ersätta denna kille det vet jag.

men många känslor som kom fram i allafall var det .

och i morgon åker jag med hans bästa kompis en kryssning till Helsingfors tillsammans men blir trevlig 🇫🇮.

ser fram mot det också och verkar vara en klok människa inom denna punkt också måste jag säga också.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards