Alla inlägg den 19 november 2017

Av anonym anonym - 19 november 2017 23:30

hemma igen efter kryssningen kände mig ganska out när man kom hem också måste jag säga att jag var.

Hade gunga skönt i natt igen och vakna till vid mariehamn också som jag dock alltid gör när fartyget stannar till också.

Men jag sov riktigt gott trots att jag smått var lite orolig för att jag skulle få ett ep anfall var ett nu ett tag sen som jag allt hade detta också så kan komma när som helst nämligen.

Är ju som sagt ganska less på att åka med denna kompis som tycker att man ska vara mer i hytten än att strosa omkring och vara social av sig.

Ringde mammsen och sa att vi var så småningom i land och att jag hann köpa en julklapp åt lilla   som var ett duplo med nya motiv  sen en ny pyjamas och en snorkfröken till mitt lilla   .

Men tänker hålla tyst om detta för satmaran i allafall för då ska hon härma och tro att hon kan allt om andra och tro att hon är bäst.

När det är innerst inne sina problem barn som kan .

Så för den satmaran tänker jag ändå inte säga något och säger ändå ingenting henne än att vara iskall knappt ett hej och säger jag något så är det ansiktet mot mammsen som jag har för att slippa se satmaran.

Så är det och kommer för bli också.

men mitt lilla   var glad att jag kom hem hade sakna mig mycket.

sa till mammsen att hon måste få igång facetime också så att jag kan ha kontakt med lilla   på det sättet när man är borta.

Blev en promenad till butiken handla hem en mjölk och en ny yoghurt resten får vänta till i morgon .

Och sen ny nocco också så klart sen kolla på rusta efter denna kabin väska som jag köpte av min sambo som dog har nu smått börja gå sönder också.

Och sen sälja dom 2 som jag aldrig användt förutom en gång och som jag inte alls tyckte om så då är det bättre att göra sig av med desssa än att ha dom stående och skräpnadnes så klart.

annars en lung kväll har det allt varit i allafall. 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards