Direktlänk till inlägg 25 november 2017

Beundraren ( ingen tala bakom ryggen på honom mkunna acceptera orden trött , ingen Ork ,eller energi , nej ) och sålt min kabinväska!

Av anonym anonym - 25 november 2017 22:00

väcktes åtta i dag av mitt ❤️ Och mamma  han hade vakna tidigare än hon hade som jag förstog detta också.

fick sms av den här beundraren i dag som jag måste säga tabbade sig lite tyvärr och Egentligen tänka lite osmart också måste jag allt ta och säga samtidigt också .

jag är krasslig och trött o brukar vara mitt tecken på trötthet och elände i kroppen också med andra ord också.

min beundrade hade boka biljetter till djurgården - Rögle matchen till oss .🤔😬

den här jag berättar om vet jag inte vem det är förutom bara på bild och sen aldrig prata med honom i telefon eller så ingenting av dessa saker om vi börjar så med en början.

när jag och mitt ❤️ Satt och tittade på Nicke nyfiken så då kom ett meddelande från beundraren kan ge det namnet på honom.

frågade mig om jag var piggare i dag och mådde bättre i dag  Men skrev att jag är trött somna fram för tv.n  så att mitt ❤️ Väckte mig några gånger.

Men är ju krasslig vad kan jag göra åt det? Har inte haft nån jätte ork nu på 2-3 dagar .

nämnade detta för beundraren men egentligen fick den uppfattningen att har inte tagit tog det på allvar att jag inte komma eller detta.

driket som jag måste säga det måste man har liten hänsyn om man om nån berätta för ett  par dagar i förväg också.

men att det inte gått in och bara sagt att du inte får blir sjuk nu och vila upp dig.

kände redan igår kväll efter ha prata med min kompis  om detta att 

Han beter sig som att vi skulle vara ihop och sen inte acceptera nej Om det skulle inträffa något eller hända något .

men skrev ett sms om detta och trodde beundraren skulle allt förstå också hur jag känner också så klart i jämfört med honom Som har fått känslor för mig och behandlar mig lite som att man var ihop.🤔🤔inte ett dugg roligt helt ärligt  måste jag säga att det känns som .

bestämde mig för att inte svara på nått av sms.sen om något skulle komma eller bara ta att av vakta med detta.

varför svara nån som inte kan acceptera ordet förkyld  jag orkar inte jag är trött.

visst en kompis till mig skulle också ha gått på denna match och skulle vart en buckup men efter  att ha berätta så tyckte kompisen at det inte så bra och så seriöst av honom plus att jag berätta om beundrarens blommor som hade skickats till mig som fick mammsen smått orolig och knappt visste vad jag skulle säga om detta också så klart så känns som att vi är ihop tyvärr som vi inte alls är alls .

visst födelsedag namnsdagar är ju andra saker så klart men till en som man knappt känner? Nån som vart med nått liknande ?

 Men kl 13:00 förberedde jag mig och lilleman för promenad in till tc och lämna kabinväskan åt han som köpte den av mig igår dock inte räkna med en dejt precis hade jag närmare tvärtom  bara lämna det som han hade köpt och sen hem. 

Så blev en snabb fika på espresso house och prata lite men visst märkte lite hur dålig min engelska var i allafall inte den bästa kan man säga i allafall.

men kom sen nytt sms av beundraren och kände att jaha nu det då räcka har ingen anledning att låta nån bestämma över mig på det sättet fick nytt sms var är du  Är du här snart är vid globen nu.

jaha kände jag mig eller tänkte sluta bestämma och gilla läget inse fakta i stället.🤔🤔

Tog skrev som ett sista meddelande att ligger i sängen utan ork trött små febrig har ju vart dålig sen ett 2-3 dagar tillbaka hade till och med sagt nej tack till min kompis som ville ta en fika och för kompisens skull med att inte  ge smittan med min förkylning till min kompis som hade respektera detta med att jag inte var i skick.🤔

dock inte eller kände mig så social när jag inte är i form så detta skrev jag till beundraren så han skulle fatta eller mer förstå att jag inte orkade Plus trött som man lov måste acceptera och respektera efter gårdens meddelande till honom angående går lite för snabbt fram och jag vet knappt var han bor eller vet vem han är förutom på bild så klart på ett sätt så han skulle förstå och acceptera hur jag tog detta .

men sen har det vart tyst efter det gissar på kommer mera i morgon och stället lugnt.

hann duscha städa tvätta håret raka ben och armar i stället. 👍

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards