Direktlänk till inlägg 26 november 2017

Lilleman sjuk igen då o äntligen fått crosstrainern såld!

Av anonym anonym - 26 november 2017 22:00

min mamma kom in med mitt ❤️ I morse som berätta att han hade hosta hela natten och vakna av den ett par gånger också. 

Men att jag skulle ta honom på morgonen som jag också gjorde han har blivit ganska mammig igen också igen.

men kollade på Nicke nyfiken och sen lagade frukost till honom eftersom han inte ville ha samtidigt med mig .

kollade på telefonen och hade inte fått några sms av den här beundraren med tanke på vad som hände igår .

men hade närmare fått av den här som köpte kabinväskan av mig  igår och seriöst vet ej vad jag ska göra eller hur jag ska hantera detta med honom som vän kan jag absolut tänka mig honom som vän men inte i förhållande det känns dock inte riktigt rätt helt ärligt.

så han har bombardera mig med meddelanden och samtal och just sånt är jag rätt less på också måste jag säga att jag är inte lite eller precis.

är ju inte direkt intresserad av honom på det sättet med att gå i något förhållande det är jag absolut inte alls.

blev en lång promenad med skrutten som hade sin sov tid också så bestämde mig att gå runt fredhäll med honom och han somnade också ganska snabbt också så klart.❤️

Hemma sen kollade vi febern på honom och då hade fått feber igen och hostan lätt lika hemsk.

sen på kvällen så var jag in på sphock och hade fått bud på crosstrainern underbart så att i morgon så kommer hon och hämtar den som ville ha denna hade verkligen nästan gett upp hoppet på den måste jag säga att jag hade.

morgon dagens planer ut till Värtahamnen boka kryssning till den 8.1 januari så att jag har den bokad och kommer använda mig av mina gamla bonus poäng så dom inte går ut har ju extra kortet nu så blir ju nya poäng rätt snabbt också så klart.

sen senare i veckan ut till Bromma blocks och handla min nya kabinväska med 2 hjul skönare o bekvämare att ha på kryssuning och resa utomlands medan den jag har med 4 hjul passar bättre till Finlands resorna när man ska dit är ganska kräsen person inom detta med väskor inget man kan få för mycket av.

och det sista nu på kvällen som jag gjorde var rita mitt andra alternativ till klädskåp som jag vill ha det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards