Alla inlägg under december 2017

Av anonym anonym - 31 december 2017 23:44

Steg blev det på flygplatsen på Teneriffa och sen på Arlanda .
Men ändå rätt nöjd.

Av anonym anonym - 31 december 2017 23:41

Sista bilden från Teneriffa och Teide som jag bad mammsen ta en bild.
Så fascinerad av denna vulkan tyvärr hann jag inte få bild på den andra vulkan toppen Teneguia .

Av anonym anonym - 31 december 2017 23:30

gott nytt år regelbundna läsare och nya läsare själv klart också och er nya läsare också så klart.

detta år har ju dock inte varit som tänkt från slutet av sen augusti kan man allt säga också Så klart.

nu ska jag skriva upp ny års löfte som jag redan skrivit i kalendern för 2018 också så klart.

det jag har skrivit i kalendern som är viktigaste och nu måste hålla också som är detta.

1. Vikt nedgång med ta jämförsbild och måtten en gång i månaden också så klart.

2. Dumpa sötsaker förutom speciella tillfällen som min lilla ❤️ Födelsedag som exempel.

som är ett måste så klart .

3. Hitta kärleken också.

 

önskar er alla mina läsare ett gott nytt år också själv klart.

 

Av anonym anonym - 31 december 2017 23:11

i dag avresedag från Teneriffa och förstår inte vad veckorna har gått någonstans i stort sätt måste jag säga men väldigt gott att komma bort så klart också.

så vaknade i dag i kl 04:30 i kanarisk tid också vi fick vara en aning snabba med att klä på oss också eftersom taxin skulle vara framme halv sex vid hotellet.

och var nog den mest hemska bil resa jag vart med om på länge angående taxin också.

jag fick lock för öronen som jag aldrig fått överhuvudtaget tidigare på det sättet på Teneriffa så det var ganska kusligt måste jag säga att det allt var.

men sen blev det bättre när man kom flyg platsen gå på wc.n handla vatten  innan man skulle gå ombord på flyget till Sthlm .

flygresan gick bra förutom ett litet grinigt ❤️ Som höll på hela resan tills vid skulle landa på Arlanda .

min farbror kom och hämta med lite övertalning från sin tjej men var riktigt skönt också.

men det gick bra  i allafall och mitt ❤️ Var jätte glad att komma hem också får snart se sina kompisar och sen sin älskling som han har där på dagis. 

Av anonym anonym - 30 december 2017 22:50

Här är då dagens resultat på steg.

Av anonym anonym - 30 december 2017 22:49

Så här såg man ut i dag märkt att magen krympt för att jag fick inte på mig denna för några veckor sen när jag provade denna.

Och sen en bild från den mera lyxigare området här i puerto de la crutz en jätte fin gå gata är det med butiker och resturanger och där salt vatten poolerna ligger.

Av anonym anonym - 30 december 2017 22:25

mitt ❤️ Väckte mig med att börja klättra och hoppa på mig tills att jag vakande och gick upp trots att mammsen sa att jag inte ännu hade hunnit vakna något ännu.

trodde jag skulle få lite mardrömmar efter denna trafik olycka som jag såg igår från balkongen när jag var där ute också.

Som var en riktig otäck historia så det förvånande mig att jag sov så gott som jag allt gjorde också.

i dag är det sista dagen här och vi skulle ha träffat våran bekanta en sista gång på middag men hon hade tyvärr blivit dåligt verkade som att hon hade fått flunsan så det ända vi gjorde då var att gå upp till henne och lämna det som vi lånade av henne och sen gick vidare ut och promenerade och käka lunch.

jag valde en lasagne bolognese den var ok men ont i magen efter detta men fick mig samtidigt att börja längta efter mitt projekt veganskt mat igen och testa vegansk lasagne .

så ni som är veganer och har tips på nån vegansk lada ge så tar jag gärna mot det ända det inte får innehålla är squash och zucchini dock inget jag klarar av att äta.

men tänker verkligen börja detta för hämnd men sen samtidigt för min vikt nedgång o slänga in i frysen så klart.

men men sen kom in och packade ner nästan allt det sista i resväskan o sen dom sista sakerna i morgon typ tandborste tandkräm såna små saker.

sen blev det en sista promenad till en kinesisk butik som finns här där mammsen skulle ha ett lås i från och sen också ett reseband för ha på resväskan.

eftersom hon köpte en ny resväska här för ett par dagar sen som man samtidigt kan ha som ryggsäck också. 

Av anonym anonym - 29 december 2017 23:06

Dagens steg blev så här i dag och km men är väldigt nöjd med dessa i allafall som är huvudsaken också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards