Direktlänk till inlägg 4 december 2017

Inte okey!!

Av anonym anonym - 4 december 2017 23:45

nu i dag var det sista stora ingreppet  hos tandhygenisten som jag förstått det sen så kommer det bara sen bli kontroller hos henne varannan månad.

men det gick bra och mitt lilla ❤️ Mår inte alls bra så hade blivit en vända dit med mammsen under tiden som jag var hos tandhygenisten .

när jag var klar så ringde mammsen och sa att jag var på väg hem vi möttes på fridhemsplan vid st eriksjukhus när jag fick se mitt lilla ❤️ Och måste nog verkligen säga att jag nästan började gråta när jag såg mitt lilla ❤️ Också när man såg hur dåligt han mår ögon/öroninfektion hade han på en och samma gång .🙁

och det här har mitt lilla ❤️ Burit på tills att det har blommat ut ordentligt som nu gjorde rejält i går och nu förstår jag också varför han har vart så trött  då torsdagen och fredagen när han somnade i vagnen när man skulle hem från dagis.

och plus varför han somnade när våran granne kom med sina barn och när ❤️ Somnade i famnen på en gång i stort sätt.🙁

men min stackars älskling att råka ut för detta  med att få öron/ögoninfektion samtidigt.

inte nog med detta så sonens gudmor yngsta son han har fått vattkoppor och äldsta dottern åkt på nån förkylning som den äldsta sonen.

hon har 2 pojkar och 3 Flickor nu så därför jag skriver på det sättet 🙂 men jobbigt med vattkoppor kan absolut tänka mig.🙁

sen kom ett par köpare och hämta sina saker som verkade nöjda med och jag funderar lite på hur jag ska göra med här som skulle papperskorgen med tanke på att jag har ett sjukt barn och är hemma  för hans skull.

men först säger att dom kommer som dom aldrig gjorde så kan inte bestämma mig om jag ska avvakta med den köparen eller göra om annonserna och lägga ut dom och skriva seriösa köpare .

vad hade ni gjort? 

Har lite svårt att bestämma mig hur jag ska göra som sagt.

har myst lite med mitt lilla ❤️ Också kolla på Mumin och bumbibjörnarna som ❤️ Har förälska sig i nu.

sen gjorde en justering på bilderna på letgo  på muggarna  och såskoppen .

och då dök det upp ny köpare på lite saker som ska hämtas i morgon som jag förstog det på henne.

och sen ännu en ny julbelysning och en julbelysning som allt heter duga i mina ögon måste jag säga att det är.

skickade En bild till min bästa vän som hade samma åsikt jag om detta också så klart.

lägger upp en bild på detta i ett nytt inlägg.

ni kommer säkert få en lika stor chock som jag fick även ni inte sett det live men kanske finns läsare som bor samma innergård som jag man vet aldrig som sagt.🙂

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards