Direktlänk till inlägg 5 december 2017

Näst sista gången till denna dietist!!

Av anonym anonym - 5 december 2017 23:41

vaknade vid 09:00 i dag men hade att göra med att jag var på napp jakt också lite efter 00:00 också så klart.

i dag är det näst sista  gången som jag var hos denna dietist som jag hade / har på Odenplan just nu innan den här nya kommer som man inte vet så mycket om ännu eller.

mitt lilla ❤️ Var dubbelt piggare i dag också även om han är ännu rejält sjuk men ändå skönt att han var piggare också.

i dag när jag gick så var det svin kallt som gjorde lite att jag är på väg att bli dålig .

eller att mitt lilla ❤️ Som har smitta mig är lite snuvig och jag hostar till i bland också nyser dock inte så ofta men ändå.

plus att man harklar sig också så klart kanske är litet av ett tecken på att man är smått dålig är så less på att vara det nu också så klart om man säger så.

det gick bra hos dietisten kändes samtidigt vemodig eftersom hon slutar där.

men samtidigt så ser jag fram emot den här nya om det fungerar bättre än vad det har gjort har kännts lite som att man har vart mera vänner och suttit och prata om det ens till det andra .

men många bra råd har man fått i allafall på det sättet är jag glad utan att behöva få någon utskällning som man annars kan få här hemma om det ena till det andra.

som det här med mjölk som exempel ska ta nu och skriva upp tills nästa och sista gång  om mjölk faktiskt .

sen annars vart  hemma med mitt sjuka ❤️ Också bara myst med honom.

mammsen skull gå och handla som tur var sov mitt ❤️ När hon gick och vaken när hon var tillbaka.

men mycket  piggare har mitt ❤️ Varit men fortfarande väldigt sjuk.

inte många dagar kvar nu tills att man sitter på flyget till Teneriffa igen och denna gång är systersonen med ett par dagar också så klart som jag tycker bara är roligt också för den delen efter som jag vet att han har velat åka länge nu.

sen senare på kvällen lagade jag en smoothie bowl med smak blåbär ända jag gjorde var ordna mindre bitar angående bananen  också eftersom jag tycker att den har tagit över smaken .

på smoothie som jag har lagat genom åren med jordgubben.

och sen bestämt mig för att baka bullar på söndag och slänga in i frysen och ta med några på resan till Teneriffa så våran bekanta får smaka det jag bakar vet ej om hon har det tidigare plus andra advent på söndag också så klart så passar bra.👍

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 18 mars 23:31

Sov gott både jag och minis i natt. Trodde jag inte skulle få i väg honom till förskolan eller med tanke på att han har en vecka hemma. Solen sken i dag och han kom upp endå var väl bara ytterkläderna så som man fick klura lite med. Sen var jag up...

Av anonym anonym - Söndag 17 mars 23:04

Somnade om efter att minis och sambon hade klivit upp oct hade somna om och vaknade av att det var nått dröm om att jag åt frukost vid st Görans ungefär . Skulle ha gått på Zumban i dag men blev ej så så ska försöka i veckan och nu komma i gång inna...

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 23:00

Upp till Fridhemsplan och handla bestämde mig. Så solen sken lite förtillfället . Så vi bestämde oss att gå och jag hade ju min plan angående stativet som jag var / är intresserad av. Så först in till öob sen där på till Claes Ohlsson också för at...

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 00:04

Sovit så där hade ett mini anfall Fattade inte varför jag hade så hög puls eller. Minis vakna på gott humör men ville inte komma upp så han fick ligga där så länge han kände . Vädret absolut inget kul eller små regn och jag skulle börja planera ...

Av anonym anonym - Torsdag 14 mars 22:47

Sovit gott har vi jag och minis. Minis hade lite jobbig stund innan han kom i den riktigt djupa sömnen med att hosta och gråta. Skulle ha gått till tandläkaren i dag men barnvakten hade glömt tiden så jag blev Strand satt också . Minis var en komb...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards