Direktlänk till inlägg 6 december 2017

Äntligen den andra varianten resevagn som jag ville ha & var ute efter!

Av anonym anonym - 6 december 2017 22:45

i morse hade mammsen blivit sjuk så har i dag bara myst med mitt ❤️ som har i dag varit väldigt mammig av sig  mys med andra ord.

vi insåg i dag att vi inte kommer hinna få våran resvagn som vi hade beställt också Som mammsen valde att avbeställa då i stället och började leta efter en ny vagn samtidigt be mig att kolla på resevagn också så klart.

så jag tog en promenad till baby proffsen här i korsningen mellan lindhagens gatan och st Görans gatan blir det.

passade på att gå när mitt ❤️ Kollade på bumbi björnarna också så skyndade mig dit och pratade med henne som var i butiken också jobbade frågade lite om den här vagnen som mammsen hade hitta på nätet som hon tyckte var vettigt pris också.

och hon i butiken visade mig som jag genast misstänkte var den hör yoyo vagnen som jag blev helt kär i när jag såg den mycket snyggare i verkligenheten än på bild/youtube också.

och hon i butiken berättade också att alla billigare varianter av resvagn/vagnsulkyn går mycket lättare sönder än dom är lite mera dyrare gör eftersom dom har bra kvalitet också än billigare varianter som man redan fått bevis på också så klart.

men nu blev det denna i allafall som jag hade hoppas på också så klart.👍

vi mammor är kräsna så är det bara också inget att neka till eller att vi är också.

men nu har vi en resevagn till Teneriffa och en säker pålitlig vagn också klart.

sen på söndag så fick jag reda på aTT våldtäktsmannen skulle komma men tar det i den kategorin och inte i denna allmänna.

annars bara myst med mitt ❤️ Annars resten av dagen också lagat en smoothie bowl till oss och ätit den tillsammans också. 🙂

men angående bild på våran resevagn ska jag ta och sätta in och kan säga att sen att den blev väldigt populär hos mitt ❤️ Som bara ville sitta i den nästan resten av kvällen också och ville skjutsad till mammsen och hans sov rum och tillbaka till mitt sov rum också så klart måste jag säga också och det som var tur med denna resevagn var att den rymdes genom hållet som vi har in till mammsens lägenhet som förvånade mig.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 18 mars 23:31

Sov gott både jag och minis i natt. Trodde jag inte skulle få i väg honom till förskolan eller med tanke på att han har en vecka hemma. Solen sken i dag och han kom upp endå var väl bara ytterkläderna så som man fick klura lite med. Sen var jag up...

Av anonym anonym - Söndag 17 mars 23:04

Somnade om efter att minis och sambon hade klivit upp oct hade somna om och vaknade av att det var nått dröm om att jag åt frukost vid st Görans ungefär . Skulle ha gått på Zumban i dag men blev ej så så ska försöka i veckan och nu komma i gång inna...

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 23:00

Upp till Fridhemsplan och handla bestämde mig. Så solen sken lite förtillfället . Så vi bestämde oss att gå och jag hade ju min plan angående stativet som jag var / är intresserad av. Så först in till öob sen där på till Claes Ohlsson också för at...

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 00:04

Sovit så där hade ett mini anfall Fattade inte varför jag hade så hög puls eller. Minis vakna på gott humör men ville inte komma upp så han fick ligga där så länge han kände . Vädret absolut inget kul eller små regn och jag skulle börja planera ...

Av anonym anonym - Torsdag 14 mars 22:47

Sovit gott har vi jag och minis. Minis hade lite jobbig stund innan han kom i den riktigt djupa sömnen med att hosta och gråta. Skulle ha gått till tandläkaren i dag men barnvakten hade glömt tiden så jag blev Strand satt också . Minis var en komb...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards